Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Fragglepot
Inlägg: 214
Blev medlem: 2025-07-17

Silly Season 2026/27

Inlägg av Fragglepot »

Art Vandelay skrev: 2026-06-27 12:57:10
Janzoo skrev: 2026-06-27 01:16:59
dlopajo skrev: 2026-06-27 01:11:45 Hellre Winnipeg än...Seattle? :)
Ja, definitivt! Calgary hade väl också varit rätt jävla tråkigt, så när han inte gick topp 5 kändes det ju rätt givet att det skulle bli något trist.
Nu är jag förvisso färgad men tror Calgary hade varit perfekt. Viggo hade fått en stor roll i en stad som brinner för hockey och dessutom har en ny arena på gång.

Winnipeg är i alla fall Kanada så det finns hockeyintresse.

Skänker en tanke till William Eklund också som inte får vara med på tåget i San Jose.
Otroligt trist för William. Stenberg kommer ju mer eller mindre till ett dukat bord. Perfekt lag att hamna i, och får de lite ordning på sin defensiv samt en vettig målvakt så lär de vara contenders inom något år.
Skriv svar