Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
mb81
Inlägg: 9039
Blev medlem: 2010-11-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2026/27

Inlägg av mb81 »

EspenK skrev: 2026-06-22 20:25:40 Inget emot hårt jobbande spelare men avsaknad av naturliga målskyttar och skickliga framspelare är flagrant.


Måste in nåt riktigt sjukt nu.
Både en back och en fw
Det ska in en back och en forward. Tycker nog ändå vi har ett lag som borde kunna ta någon placering jämfört med ifjol.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Inlägg: 7962
Blev medlem: 2006-12-02
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Stockholm.

Silly Season 2026/27

Inlägg av DIF_Soldier »

DIF-DIF skrev: 2026-06-22 18:22:44
Mrdudeman skrev: 2026-06-22 15:33:20
DIF_Soldier skrev: 2026-06-22 15:12:32 Börjar likna något om

Hudon-Björck/X-Snively
X-X-Gunler
Pettersen-Vejdemo-Hartmann
Salsten-Josefson-Blomgren
Nordmark, Hank

Grewe out.

Men är det

Hudon-Björck/NY-Snively
X-Vejdemo-Gunler
Pettersen-Josefson-Hartmann
Hank-Salsten-Blomgren
Nordmark

…då blir det HA, utan tvekan.

Det diffar inte allt för mycket på den där listan.
Tror inte den där extraspelaren gör allt för mycket skillnad.

Hudon-Björck-ny
Snively-vejdemo-gunler
Pettersen-jj-hartmann
Hank-salsten-nordmark
Blomgren

känns väl ändå relativt vasst.
Det är ändå rätt bra knuff i vår top 6.
Tydligen är det skillnaden på succé och HA. 😂
Knappast succé men att undvika kval. Och ja, två spelare av högsta klass kan göra stor skillnad. Men din hjärna sprängs av prospektet?
Säg den glädje som varar
Mrdudeman
Inlägg: 2
Blev medlem: 2026-06-05
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Mrdudeman »

DIF_Soldier skrev: 2026-06-22 21:32:56
DIF-DIF skrev: 2026-06-22 18:22:44
Mrdudeman skrev: 2026-06-22 15:33:20
DIF_Soldier skrev: 2026-06-22 15:12:32 Börjar likna något om

Hudon-Björck/X-Snively
X-X-Gunler
Pettersen-Vejdemo-Hartmann
Salsten-Josefson-Blomgren
Nordmark, Hank

Grewe out.

Men är det

Hudon-Björck/NY-Snively
X-Vejdemo-Gunler
Pettersen-Josefson-Hartmann
Hank-Salsten-Blomgren
Nordmark

…då blir det HA, utan tvekan.

Det diffar inte allt för mycket på den där listan.
Tror inte den där extraspelaren gör allt för mycket skillnad.

Hudon-Björck-ny
Snively-vejdemo-gunler
Pettersen-jj-hartmann
Hank-salsten-nordmark
Blomgren

känns väl ändå relativt vasst.
Det är ändå rätt bra knuff i vår top 6.
Tydligen är det skillnaden på succé och HA. 😂
Knappast succé men att undvika kval. Och ja, två spelare av högsta klass kan göra stor skillnad. Men din hjärna sprängs av prospektet?

Vi kan stämma av, lagom till slutspel 😎
Skriv svar