Det ska in en back och en forward. Tycker nog ändå vi har ett lag som borde kunna ta någon placering jämfört med ifjol.
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
- DIF_Soldier
- Inlägg: 7962
- Blev medlem: 2006-12-02
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Ort: Stockholm.
Silly Season 2026/27
Knappast succé men att undvika kval. Och ja, två spelare av högsta klass kan göra stor skillnad. Men din hjärna sprängs av prospektet?DIF-DIF skrev: ↑2026-06-22 18:22:44Tydligen är det skillnaden på succé och HA.Mrdudeman skrev: ↑2026-06-22 15:33:20DIF_Soldier skrev: ↑2026-06-22 15:12:32 Börjar likna något om
Hudon-Björck/X-Snively
X-X-Gunler
Pettersen-Vejdemo-Hartmann
Salsten-Josefson-Blomgren
Nordmark, Hank
Grewe out.
Men är det
Hudon-Björck/NY-Snively
X-Vejdemo-Gunler
Pettersen-Josefson-Hartmann
Hank-Salsten-Blomgren
Nordmark
…då blir det HA, utan tvekan.
Det diffar inte allt för mycket på den där listan.
Tror inte den där extraspelaren gör allt för mycket skillnad.
Hudon-Björck-ny
Snively-vejdemo-gunler
Pettersen-jj-hartmann
Hank-salsten-nordmark
Blomgren
känns väl ändå relativt vasst.
Det är ändå rätt bra knuff i vår top 6.![]()
Säg den glädje som varar
Silly Season 2026/27
DIF_Soldier skrev: ↑2026-06-22 21:32:56Knappast succé men att undvika kval. Och ja, två spelare av högsta klass kan göra stor skillnad. Men din hjärna sprängs av prospektet?DIF-DIF skrev: ↑2026-06-22 18:22:44Tydligen är det skillnaden på succé och HA.Mrdudeman skrev: ↑2026-06-22 15:33:20DIF_Soldier skrev: ↑2026-06-22 15:12:32 Börjar likna något om
Hudon-Björck/X-Snively
X-X-Gunler
Pettersen-Vejdemo-Hartmann
Salsten-Josefson-Blomgren
Nordmark, Hank
Grewe out.
Men är det
Hudon-Björck/NY-Snively
X-Vejdemo-Gunler
Pettersen-Josefson-Hartmann
Hank-Salsten-Blomgren
Nordmark
…då blir det HA, utan tvekan.
Det diffar inte allt för mycket på den där listan.
Tror inte den där extraspelaren gör allt för mycket skillnad.
Hudon-Björck-ny
Snively-vejdemo-gunler
Pettersen-jj-hartmann
Hank-salsten-nordmark
Blomgren
känns väl ändå relativt vasst.
Det är ändå rätt bra knuff i vår top 6.![]()
Vi kan stämma av, lagom till slutspel
Silly Season 2026/27
Det är förmodligen jag som är blind men jag kan bara se att det skiljer ett nyförvärv på de två olika uppställningarna.Mrdudeman skrev: ↑2026-06-23 00:33:32DIF_Soldier skrev: ↑2026-06-22 21:32:56Knappast succé men att undvika kval. Och ja, två spelare av högsta klass kan göra stor skillnad. Men din hjärna sprängs av prospektet?DIF-DIF skrev: ↑2026-06-22 18:22:44Tydligen är det skillnaden på succé och HA.Mrdudeman skrev: ↑2026-06-22 15:33:20DIF_Soldier skrev: ↑2026-06-22 15:12:32 Börjar likna något om
Hudon-Björck/X-Snively
X-X-Gunler
Pettersen-Vejdemo-Hartmann
Salsten-Josefson-Blomgren
Nordmark, Hank
Grewe out.
Men är det
Hudon-Björck/NY-Snively
X-Vejdemo-Gunler
Pettersen-Josefson-Hartmann
Hank-Salsten-Blomgren
Nordmark
…då blir det HA, utan tvekan.
Det diffar inte allt för mycket på den där listan.
Tror inte den där extraspelaren gör allt för mycket skillnad.
Hudon-Björck-ny
Snively-vejdemo-gunler
Pettersen-jj-hartmann
Hank-salsten-nordmark
Blomgren
känns väl ändå relativt vasst.
Det är ändå rätt bra knuff i vår top 6.![]()
Vi kan stämma av, lagom till slutspel![]()