Självklart genomför man läkarundersökningar. Bara känna lugnet.
Skadetråden
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Frågan är bara hur många matcher han levererar under de fyra åren. Då menar jag LEVERERAR. Borträknat alla "han måste få startsträcka"och "komma in i det", "stor rink"-undanflykter. Lindström verkar man ha gett en hel säsong, så han har ju såsat bort ett helt år på sitt kontrakt medan vi behövde en förstaback.Jim Morrison skrev: ↑2026-08-24 16:40:40 Förhoppningsvis är allt fortfarande enligt plan. Inte bra att stressa fram något med Lucas första året av fyra. Om inte DIF är oroliga så kommer inte jag vara det.
Ska vi vänta en säsong till på en förstaback?
"Carlsson kom ju snett in i förra säsongen och gjorde sedan en okej kvalserie. Så vi ser honom som ett nyförvärv denna säsong"
Känns som att Brynäs tackade nej av fler skäl än det ekonomiska och kontraktslängden. Ska han "komma in i det" i 52 omgångar medan vi kämpar om överlevnad hade jag hellre sett Kylington med försäsong i benen.
DIF verkar aldrig oroliga med sånt här, det är och har varit bära eller brista-mentalitet. Som supporter bör man däremot allvarligt bita på naglarna.
Säg den glädje som varar
Skadetråden
Inte så att LC varit skadad speciellt mycket under sin karriär. Selade väl typ mer matcher än alla våra spelare ifjol. Bättre han gjort ingreppet nu och är redo för en lång säsong.DIF_Soldier skrev: ↑2026-08-24 18:16:14Frågan är bara hur många matcher han levererar under de fyra åren. Då menar jag LEVERERAR. Borträknat alla "han måste få startsträcka"och "komma in i det", "stor rink"-undanflykter. Lindström verkar man ha gett en hel säsong, så han har ju såsat bort ett helt år på sitt kontrakt medan vi behövde en förstaback.Jim Morrison skrev: ↑2026-08-24 16:40:40 Förhoppningsvis är allt fortfarande enligt plan. Inte bra att stressa fram något med Lucas första året av fyra. Om inte DIF är oroliga så kommer inte jag vara det.
Ska vi vänta en säsong till på en förstaback?
"Carlsson kom ju snett in i förra säsongen och gjorde sedan en okej kvalserie. Så vi ser honom som ett nyförvärv denna säsong"
Känns som att Brynäs tackade nej av fler skäl än det ekonomiska och kontraktslängden. Ska han "komma in i det" i 52 omgångar medan vi kämpar om överlevnad hade jag hellre sett Kylington med försäsong i benen.
DIF verkar aldrig oroliga med sånt här, det är och har varit bära eller brista-mentalitet. Som supporter bör man däremot allvarligt bita på naglarna.