Det verkar som jag inte kan lura in forumet i lyxfällan-daniel- skrev: ↑2025-12-04 16:34:08Fast den omfattar ju ändå ett potentiellt värde för Stockholms Stad eftersom det möjligtvis kan göras något med endera marken eller arenan i framtiden, så värdet kan ju inte tillskrivas 0 SEK.Philly Flu skrev: ↑2025-12-04 13:56:54Funderar högt nu. Om man beslutat att Hovet inte ska rivas, är inte marken ”värdelös” då? Den kan ju inte användas till något annat.-daniel- skrev: ↑2025-12-04 12:47:32 Ni glömmer att marken Hovet står på är värdefull, plus att arenan - trots sitt enormt stora upprustningsbehov - trots allt är kapabel att inhysa hyfsat lukrativa evenemang även i befintligt skick. Jag skulle killgissa på en köpeskilling på minst 200 MSEK.
Men jag är tämligen övertygad att det aldrig kommer ske, främst av politiska skäl. Kommer helt enkelt vara svårt att hitta enighet i frågan.![]()
DIF i Media
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
- -daniel-
DIF i Media
Äh det var ett bra försök.Philly Flu skrev: ↑2025-12-04 20:44:45Det verkar som jag inte kan lura in forumet i lyxfällan-daniel- skrev: ↑2025-12-04 16:34:08Fast den omfattar ju ändå ett potentiellt värde för Stockholms Stad eftersom det möjligtvis kan göras något med endera marken eller arenan i framtiden, så värdet kan ju inte tillskrivas 0 SEK.Philly Flu skrev: ↑2025-12-04 13:56:54Funderar högt nu. Om man beslutat att Hovet inte ska rivas, är inte marken ”värdelös” då? Den kan ju inte användas till något annat.-daniel- skrev: ↑2025-12-04 12:47:32 Ni glömmer att marken Hovet står på är värdefull, plus att arenan - trots sitt enormt stora upprustningsbehov - trots allt är kapabel att inhysa hyfsat lukrativa evenemang även i befintligt skick. Jag skulle killgissa på en köpeskilling på minst 200 MSEK.
Men jag är tämligen övertygad att det aldrig kommer ske, främst av politiska skäl. Kommer helt enkelt vara svårt att hitta enighet i frågan.![]()
![]()
- DIF_Soldier
DIF i Media
https://hockeynews.se/nyheter/eklund-kl ... jvm-spelar
Detta är vidrig jävla clickbait av Ek. HN har verkligen tappat det totalt.
Detta är alltså INTE en artikel om status på Eklunds skada, som han vet att man vill veta.
Nej, delen i rubriken "så säger JVM-spelaren" handlar om ANTON FRONDELL. Inte ett ord om status på Eklund.
Fuck you Ek, I'm done.
Detta är alltså INTE en artikel om status på Eklunds skada, som han vet att man vill veta.
Nej, delen i rubriken "så säger JVM-spelaren" handlar om ANTON FRONDELL. Inte ett ord om status på Eklund.
Fuck you Ek, I'm done.
Säg den glädje som varar
DIF i Media
Läste en gammal artikel ned Landeskog. Visste inte han var sådan Bajen Supporter.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
GULD
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF i Media
I Fotboll är han Hammarby 100%
jag skiter fullständigt i fotboll överhuvud taget
Fuck europeisk leka boll sparkas på benen filma bla bla
Och idioter med bengaler o kina puffar pinsamt värre
The DIF ONE
-
GULD
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF i Media
DIF_Soldier skrev: ↑2025-12-07 15:08:16 https://hockeynews.se/nyheter/eklund-kl ... jvm-spelar
Fuck you Ek, I'm done.
Haha exakt alla som väntar på jvm klickar
The DIF ONE