Det är väl hennes mindervärdeskomplex gentemot Djurgårn som talar. Var ju rent pinsamt att lyssna på henne i hockeymorgon under slutspelet, aik är bäst på allt och Djurgårn är sämst och har tur.
DIF i Media
DIF i Media
DIF i Media
Ja, det var faktiskt helt sjukt vilken nivå det var. Heino-Lindberg kunde ju åtminstone vara professionell.
DIF i Media
Hon var verkligen supporter i första hand och expert i andra.
Nu har ju inte försäsongsresultaten sett så bra ut, men sist? Har verkligen för dålig koll för att säga så mycket men man kan ana att hon är kvar i supporterrollen.
Själv tippar jag naturligtvis aik sist i HA.
DIF i Media
Ett tips är att lyssna på Wikegårds del i Sporthusets podd. Underbart kaxig och klok. Låter som en Djurgårdare i gammalt slag.
Även Mika Zibanejad är där och snackar.
Även Mika Zibanejad är där och snackar.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
En typisk okunnig gnagare precis som dom flesta andra och alla i deras led från råsundafetton upp till VD pissmyran kör på narrativet att hade dom haft fullt lag då hade dom gått upp
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
DIF i Media
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
DIF i Media
Lyssnar igenom de flesta poddar osv inför säsongsstart och det slår mig hur jävla tokusel Hockeynews version är jämfört med alla andra. Jag trodde det skulle bli bättre när skrattmåsen-Hansson (?) inte verkar snacka längre och MP (som jag tycker är helt OK) var kvar, men då har det totala stolpskottet Carl Juborg gjort sitt inträde och en dålig produkt blev 7 resor värre. Plattitydernas mästare, noll dynamik mellan deltagarna, slätstruket, tråkigt, inspiration lika stor som en skoltrött tonåring. Jag skäms nästan att jag betalar för ett årsabonnemang för Hockeynews, även om själva sajten i sig är rimligt OK.
Är jag ensam att tycka så? Nästan så det inte går att lyssna på Sillynews (men jag gör det ändå ibland). Solklart bäst är fortfarande Sanny & Svensson samt Hockeyallsvenska gänget Rinkside (Lindberg & Söderström, kungar!). Där har andra att lära.
Är jag ensam att tycka så? Nästan så det inte går att lyssna på Sillynews (men jag gör det ändå ibland). Solklart bäst är fortfarande Sanny & Svensson samt Hockeyallsvenska gänget Rinkside (Lindberg & Söderström, kungar!). Där har andra att lära.
- diftobbe89
DIF i Media
Lindberg är riktigt bra, hans podd med Söderström likaså, tycker Lindberg borde vara i högsta ligan putta ner Lena till HA så hade vi fått bättre kvalité. Men så får man ju inte göra såklart..
Petter och Tornberg och Almen och dom där i hockeypodden är också rätt tråkiga att höra på.
Bäst i poddsammanhang är Sanny, Staffan, Söderström, Lindberg, Svensson.
Petter och Tornberg och Almen och dom där i hockeypodden är också rätt tråkiga att höra på.
Bäst i poddsammanhang är Sanny, Staffan, Söderström, Lindberg, Svensson.
Spela fult
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
DIF i Media
Ser väl just nu ut att få rätt. Vi har börjat kasst.
Rätta mig om jag har fel, men vi brukar väl börja svagt och sedan bli bättre?
Hoppas på det i år med.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
DIF i Media
Går inte lyssna på hn podd. Han MP måste vara världens energisnålaste person. Kanske borde satsa på insomningspodd möjligen-daniel- skrev: ↑2025-09-12 07:36:35 Lyssnar igenom de flesta poddar osv inför säsongsstart och det slår mig hur jävla tokusel Hockeynews version är jämfört med alla andra. Jag trodde det skulle bli bättre när skrattmåsen-Hansson (?) inte verkar snacka längre och MP (som jag tycker är helt OK) var kvar, men då har det totala stolpskottet Carl Juborg gjort sitt inträde och en dålig produkt blev 7 resor värre. Plattitydernas mästare, noll dynamik mellan deltagarna, slätstruket, tråkigt, inspiration lika stor som en skoltrött tonåring. Jag skäms nästan att jag betalar för ett årsabonnemang för Hockeynews, även om själva sajten i sig är rimligt OK.
- -daniel-
DIF i Media
Haha, ja men Carl Juborg är i en egen klass för sig här. Spelar liksom i en helt egen division. Jag tycker MP är rena energiknippet i jämförelse.
- diftobbe89
DIF i Media
Fredriksson är skapligt energisnål han också, höll på att somna framför ratten igår, farligt. Fast så får man väl inte säga, bannad om en kvart.
Spela fult
-
DIF i Media
Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!
https://youtu.be/nkV_cX84_zM?si=crrFpn2FV1pV_q32
DIF i Media
Började kolla på den tidigare ikväll. Helv*te vad man längtar efter den här säsongen nu, bra jobbat!Mange_Edgarsson skrev: ↑2025-09-12 19:42:42 Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!
In Wikegård we trust!
DIF i Media
Mycket bra. Sjuka scener. Mäktiga scener. Klasen är klass. Även i intervjuer.Mange_Edgarsson skrev: ↑2025-09-12 19:42:42 Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.