DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Boven

DIF i Media

Inlägg av Boven »

Rojk skrev: 2025-08-29 14:18:13 Någon som har koll på årets damlag? Tippas av Johanna Lagus att komma sist i serien. SDE trea!

Bild
Det är väl hennes mindervärdeskomplex gentemot Djurgårn som talar. Var ju rent pinsamt att lyssna på henne i hockeymorgon under slutspelet, aik är bäst på allt och Djurgårn är sämst och har tur.
Karlander
Medlem: Ja, vanlig medlem

DIF i Media

Inlägg av Karlander »

Boven skrev: 2025-08-29 15:02:06
Rojk skrev: 2025-08-29 14:18:13 Någon som har koll på årets damlag? Tippas av Johanna Lagus att komma sist i serien. SDE trea!

Bild
Det är väl hennes mindervärdeskomplex gentemot Djurgårn som talar. Var ju rent pinsamt att lyssna på henne i hockeymorgon under slutspelet, aik är bäst på allt och Djurgårn är sämst och har tur.
Ja, det var faktiskt helt sjukt vilken nivå det var. Heino-Lindberg kunde ju åtminstone vara professionell.
Användarvisningsbild
mforce

DIF i Media

Inlägg av mforce »

Hon var verkligen supporter i första hand och expert i andra.
Nu har ju inte försäsongsresultaten sett så bra ut, men sist? Har verkligen för dålig koll för att säga så mycket men man kan ana att hon är kvar i supporterrollen.
Själv tippar jag naturligtvis aik sist i HA.
Manijock

DIF i Media

Inlägg av Manijock »

Ett tips är att lyssna på Wikegårds del i Sporthusets podd. Underbart kaxig och klok. Låter som en Djurgårdare i gammalt slag.

Även Mika Zibanejad är där och snackar.
Donkels-3.0
Säsongskort: Ja

DIF i Media

Inlägg av Donkels-3.0 »

Bild
En typisk okunnig gnagare precis som dom flesta andra och alla i deras led från råsundafetton upp till VD pissmyran kör på narrativet att hade dom haft fullt lag då hade dom gått upp
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

DIF i Media

Inlägg av Mattias_87 »

Femtefemman har gjort en podd om DIF: https://t.co/c33k6BfZ2s

Kul att lyssna på innan premiären.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
-daniel-

DIF i Media

Inlägg av -daniel- »

Lyssnar igenom de flesta poddar osv inför säsongsstart och det slår mig hur jävla tokusel Hockeynews version är jämfört med alla andra. Jag trodde det skulle bli bättre när skrattmåsen-Hansson (?) inte verkar snacka längre och MP (som jag tycker är helt OK) var kvar, men då har det totala stolpskottet Carl Juborg gjort sitt inträde och en dålig produkt blev 7 resor värre. Plattitydernas mästare, noll dynamik mellan deltagarna, slätstruket, tråkigt, inspiration lika stor som en skoltrött tonåring. Jag skäms nästan att jag betalar för ett årsabonnemang för Hockeynews, även om själva sajten i sig är rimligt OK.

Är jag ensam att tycka så? Nästan så det inte går att lyssna på Sillynews (men jag gör det ändå ibland). Solklart bäst är fortfarande Sanny & Svensson samt Hockeyallsvenska gänget Rinkside (Lindberg & Söderström, kungar!). Där har andra att lära.
Användarvisningsbild
diftobbe89

DIF i Media

Inlägg av diftobbe89 »

Lindberg är riktigt bra, hans podd med Söderström likaså, tycker Lindberg borde vara i högsta ligan putta ner Lena till HA så hade vi fått bättre kvalité. Men så får man ju inte göra såklart..

Petter och Tornberg och Almen och dom där i hockeypodden är också rätt tråkiga att höra på.

Bäst i poddsammanhang är Sanny, Staffan, Söderström, Lindberg, Svensson.
Spela fult
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

DIF i Media

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Bild
Ser väl just nu ut att få rätt. Vi har börjat kasst.

Rätta mig om jag har fel, men vi brukar väl börja svagt och sedan bli bättre?
Hoppas på det i år med.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
mb81

DIF i Media

Inlägg av mb81 »

-daniel- skrev: 2025-09-12 07:36:35 Lyssnar igenom de flesta poddar osv inför säsongsstart och det slår mig hur jävla tokusel Hockeynews version är jämfört med alla andra. Jag trodde det skulle bli bättre när skrattmåsen-Hansson (?) inte verkar snacka längre och MP (som jag tycker är helt OK) var kvar, men då har det totala stolpskottet Carl Juborg gjort sitt inträde och en dålig produkt blev 7 resor värre. Plattitydernas mästare, noll dynamik mellan deltagarna, slätstruket, tråkigt, inspiration lika stor som en skoltrött tonåring. Jag skäms nästan att jag betalar för ett årsabonnemang för Hockeynews, även om själva sajten i sig är rimligt OK.

Är jag ensam att tycka så? Nästan så det inte går att lyssna på Sillynews (men jag gör det ändå ibland). Solklart bäst är fortfarande Sanny & Svensson samt Hockeyallsvenska gänget Rinkside (Lindberg & Söderström, kungar!). Där har andra att lära.
Går inte lyssna på hn podd. Han MP måste vara världens energisnålaste person. Kanske borde satsa på insomningspodd möjligen
Användarvisningsbild
-daniel-

DIF i Media

Inlägg av -daniel- »

Haha, ja men Carl Juborg är i en egen klass för sig här. Spelar liksom i en helt egen division. Jag tycker MP är rena energiknippet i jämförelse.
Användarvisningsbild
diftobbe89

DIF i Media

Inlägg av diftobbe89 »

Fredriksson är skapligt energisnål han också, höll på att somna framför ratten igår, farligt. Fast så får man väl inte säga, bannad om en kvart.
Spela fult
Mange_Edgarsson

DIF i Media

Inlägg av Mange_Edgarsson »

Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!

https://youtu.be/nkV_cX84_zM?si=crrFpn2FV1pV_q32
Nypovich

DIF i Media

Inlägg av Nypovich »

Mange_Edgarsson skrev: 2025-09-12 19:42:42 Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!

Började kolla på den tidigare ikväll. Helv*te vad man längtar efter den här säsongen nu, bra jobbat!
In Wikegård we trust!
Praetori

DIF i Media

Inlägg av Praetori »

Mange_Edgarsson skrev: 2025-09-12 19:42:42 Efter en lång sommar har Gustav och jag fått ihop en ca 2 timmar lång doku om säsongen 24/25. Välkommen in och kika!

Mycket bra. Sjuka scener. Mäktiga scener. Klasen är klass. Även i intervjuer.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skriv svar