Praetori skrev: ↑2025-04-25 22:01:15
Helt tom nu. Tanken är tömd, helt. Älskar er alla. Bränt ljusen i alla ändar. Känner mig klar. Färdigpissat och färdigförsvarat, samtliga spelare, inklusive målvakter. Hej och tack och skål. Syns nästa säsong.
Hyll till alla!
Matchanalys är att vi är bättre än gnaget. Räcker så.
rikkard skrev: ↑2025-04-25 22:21:26
När Leksand kommer på besök i höst förtjänar Gidlöf ett tack-tifo Vilken hjälte och tungan på vågen.
Hyll efter en match, oavsett resultat, ja! Ingenting inför en match, då är det sportsliga i fokus. Så som lag och motståndarfans har tackat av Fleury efter matcher nu senast, sådant ser jag gärna från oss också. Men absolut inget tifo innan match!
I kropp kanske, i hjärta är han vår. Och det kan ni aldrig ändra på.
Så är det nog och skall vara. Men han gör det jävligt bra hos oss och trivs!
men wtf, get out, ingen bryr sig om dina inlägg! gtfo. Vi är Djurgårn! Det var djurgårdsväder idag, som alla dagar!
Ontopic, vilken härlig känsla, vinna över AIK i HA slutspel! Ser man tillbaka var ju ssk serien en mycket mycket svårare serie...får nästan lite ptsd där;)
Dryg Stockholmare? Visa lite ödmjukhet. Jag har visat respekt i detta forum! Välkommen till vårat: rakapuckar.com , om du visar oss respekt!
I kropp kanske, i hjärta är han vår. Och det kan ni aldrig ändra på.
men wtf, get out, ingen bryr sig om dina inlägg! gtfo. Vi är Djurgårn! Det var djurgårdsväder idag, som alla dagar!
Ontopic, vilken härlig känsla, vinna över AIK i HA slutspel! Ser man tillbaka var ju ssk serien en mycket mycket svårare serie...får nästan lite ptsd där;)
Dryg Stockholmare? Visa lite ödmjukhet. Jag har visat respekt i detta forum! Välkommen till vårat: rakapuckar.com , om du visar oss respekt!
haha, men lägg av, vi firar, show some respect.
Tagga ner nu. Snubben kommer in med bra attityd och sa ingenting dumt innan du sneade. Positivitet är bra mer välkommet än att spy galla över folk utan anledning.
Fira istället för att haka upp dig på den trevliga frölundaiten
Praetori skrev: ↑2025-04-25 22:01:15
Helt tom nu. Tanken är tömd, helt. Älskar er alla. Bränt ljusen i alla ändar. Känner mig klar. Färdigpissat och färdigförsvarat, samtliga spelare, inklusive målvakter. Hej och tack och skål. Syns nästa säsong.
Hyll till alla!
Matchanalys är att vi är bättre än gnaget. Räcker så.
Stort av dig... Älskar dig precis som jag älskar alla andra här, men ibland tycker man olika... Men sov gott Preatori, hyll till dig och alla andra!
Kmr bli tomt utan hockeyn. Det har varit ett par intensiva veckor med hockeyslutspel, Allsvenskan och ECL. Frugan har klagat. Jobbet har blivit lidande. Blodtrycket, det har skjutit i höjden. Men jag har älskat varje sekund
Ta hand om er kära djurgårdare, och på återseende! Vi kommer att ses på Tele2, vi kommer att ses i Slaktbaren. På Östra station, Londoner.
Senast redigerad av Heraklion den 2025-04-25 22:36:43, redigerad totalt 1 gånger.
haha, men lägg av, vi firar, show some respect.
Tagga ner nu. Snubben kommer in med bra attityd och sa ingenting dumt innan du sneade. Positivitet är bra mer välkommet än att spy galla över folk utan anledning.
Fira istället för att haka upp dig på den trevliga frölundaiten
sure, my bad. kanske hade fått nåt lite för mycket innanför västen. Ber om ursäkt om jag uppfattats som otrevlig. men fan vilken skön känsla man har nu:)
difmicke skrev: ↑2025-04-25 22:37:44sure, my bad. kanske hade fått nåt lite för mycket innanför västen. Ber om ursäkt om jag uppfattats som otrevlig. men fan vilken skön känsla man har nu:)