Haha det finns varken kvalschema eller slutspelsschema ännu. Det är inte ens bestämt om det blir bäst av fem eller sju på grund av pandemin. Man vill vänta ut grundserien först.
SHL har förväntat sig att grundseriematcher kommer att skjutas upp.
Haha det finns varken kvalschema eller slutspelsschema ännu. Det är inte ens bestämt om det blir bäst av fem eller sju på grund av pandemin. Man vill vänta ut grundserien först.
Bäst av sista 20 min vore bra….Starta ingen fler matchtråd Mattias, vi har inte vunnit 1 match du startat i år, tar lite på mitt psyke när jag ser att du startat en matchtrådMattias_87 skrev: ↑2021-12-30 21:26:39Haha det finns varken kvalschema eller slutspelsschema ännu. Det är inte ens bestämt om det blir bäst av fem eller sju på grund av pandemin. Man vill vänta ut grundserien först.
SHL har förväntat sig att grundseriematcher kommer att skjutas upp.
Det har varit för mycket snack sen juni. Aaro må vara den största tomten man sett på bänken i ett Djurgårdslag men med de usla jävla skämten till backar som sportcheferna gett till hans förfogande så är det knappast överraskande.
Och även att man kan ta ut målisen i PP när man behöver jobba ikapp ett underläge på 3 kassar.
Tror inte Falk hade haft särskilt mycket att komma med under en timeout om jag ska vara ärlig.
För mig är det solklart, det började när styrelsen gick på JE:s linje och Tjomme fick gå. Efter det har det blivit sämre för varje år, framförallt på backsidan.
Jo, eller få en junnis skjuten i sank direkt, en hårfin avvägning.BigJ skrev: ↑2021-12-30 22:56:14 Låt nu Linbom stå nästa match, vi har absolut inget att förlora utan istället kanske få fram en riktig joker inför kvalet om han får chansen under tiden fram till kvalet eller till vi får in en ny andremålvakt. Strålande insats idag vilket iofs kan ha varit tillfälligt men testa som sagt.
Förvisso, men han har väl mig veterligen redan spelat i juniorlandslag och bör därmed kunna hantera press. Han har heller inget att förlora då han ändå är tänkt att gå tillbaka till juniorspel, nu får han världens chans och kommer inte hängas om det går snett.#10 skrev: ↑2021-12-30 23:01:27Jo, eller få en junnis skjuten i sank direkt, en hårfin avvägning.BigJ skrev: ↑2021-12-30 22:56:14 Låt nu Linbom stå nästa match, vi har absolut inget att förlora utan istället kanske få fram en riktig joker inför kvalet om han får chansen under tiden fram till kvalet eller till vi får in en ny andremålvakt. Strålande insats idag vilket iofs kan ha varit tillfälligt men testa som sagt.
Vi har haft många skador checksensei skrev: ↑2021-12-30 21:15:14 Wikegårds senaste inlägg är inget som gör en speciellt hoppfull. En sevärd analys av nuläget.
https://www.instagram.com/p/CYHO2U7hD_6/