Kanske borde tänka lite på vilket språk man nyttjar ibland. Visst hade VF tur idag, men samtidigt är det helt och hållet vårat eget fel att vi torskar denna tillställning. Vi har flera bra öppna lägen man bara skall göra mål på, men vi missar dem. VF spelar inte bra alls, men sätter två av sina chanser. Rättvist knappast, men det var inte vår seger uppe i Luleå heller. Ibland har man tur ibland otur. Det enda som oroar mig lite är att denna hedersamma förlust satt sig benen på våra spelare. Snart match igen och denna gång är det dessutom en viktig sådan mot Mora. Bara hoppas att killarna orkar ladda om.Raffe_DIF89 skrev:Jag håller me säcken till fullo! Vi borde vunnit den här matchen och jag fattar inte att dom inte har kollat upp det jävla fusk som frölunda håller på med! Ett exakt likadant mål gjorde Daniel Alfredsson 5-2 mot luleå under lockout säsongen. Det luktar lika jävla mycke röv i deras ruttna jävla skithål!
Dömdes Rynos 2-1 mål bort mot Timrå i lördags så är det rent obegripligt att rövlundas 2-1 mål idag inte vart bortdömt
JÄVLA SKITHÖGAR!!! FÖRSÖK STOPPA OSS FRÅN ATT VINNA 17:E SM GULDET IVÅR NI KOMMER ÄNDÅ INTE ATT LYCKAS ERA JÄVLA AS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stort cred till Axlesson och även Ryno då båda visar offensiva intentioner och kunnande.