Frölunda HC - Djurgårdens IF, 3/12 2007
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 3/12 2007
Tuff bortamatch mot Frölunda. Jag hoppas verkligen att våran fina bortasvit fortsätter. Jag tror att vi lyckas vinna matchen men det är knappt.
Jag tror att vi vinner med 2-3
0-1 Ryno
0-2 Fimpen
1-2 ????
1-3 Ossi
2-3 ????
Jag tror att vi vinner med 2-3
0-1 Ryno
0-2 Fimpen
1-2 ????
1-3 Ossi
2-3 ????
- Raffe_DIF89
?
Jag fattar inte varför alla jämnt tippar typ Ossi, Fimpen, Ryno, Ölvestad och såna arbetshästar som målskyttar. Visst det är bra att dom stänker dit några baljor ibland det gör ingenting men är det inte viktigare att Linkan, Otto, Dicken och den typen av spelare vräker in mål o pass istället?
Matchen imorgon vinner vi förövrigt med 1-4 efter att Frölunda kommer hem från jobbig resa från Örnsköldsvik.
Mål: 1-0 Kallio, 1-1 Bengan, 1-2 Otto, 1-3 Linkan, 1-4 Ölvestad tom kasse.
Matchen imorgon vinner vi förövrigt med 1-4 efter att Frölunda kommer hem från jobbig resa från Örnsköldsvik.
Mål: 1-0 Kallio, 1-1 Bengan, 1-2 Otto, 1-3 Linkan, 1-4 Ölvestad tom kasse.
MOT 17:E
Re: ?
Spelar det någon roll vem som gjör målet?? Nej inte det minsta. Mål som mål.Raffe_DIF89 skrev:Jag fattar inte varför alla jämnt tippar typ Ossi, Fimpen, Ryno, Ölvestad och såna arbetshästar som målskyttar. Visst det är bra att dom stänker dit några baljor ibland det gör ingenting men är det inte viktigare att Linkan, Otto, Dicken och den typen av spelare vräker in mål o pass istället?
Egentligen är det nästan roligare om dom som inte gör mål så ofta får näta.
-
Ölrunda får det tufftSidney Crosby skrev:Är det någon som kommer ner till denna matchen? Jag har inte hunnit fixa biljett än, men räknar med att göra det under morgondagen. Vi syns där isåfall.
Tror på en tung match imorn, vi har ju för sjutton en hel femma borta. Ölrunda seger med 4-2 tyvärr. Danielsson och Jiri gör målen.
Ogillar nästan det dära "Ölrunda" mer än gnagetEnbom skrev:Ölrunda får det tufftSidney Crosby skrev:Är det någon som kommer ner till denna matchen? Jag har inte hunnit fixa biljett än, men räknar med att göra det under morgondagen. Vi syns där isåfall.
Tror på en tung match imorn, vi har ju för sjutton en hel femma borta. Ölrunda seger med 4-2 tyvärr. Danielsson och Jiri gör målen.

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Detta är jag helt säker på att detta blir årets match, då vi ser alla spelare verkeligen kämpa tills blodsmak i munnen och visar vad DIF skölden dom har på tröjan är värt!
1-0 N.Andersson
1-1 Fimpen
1-2 Jiri
2-2 Fredrik Pettersson
2-3 Fimpen
2-4 Bengan
3-4 N.Andersson
3-5 (Fimpen öppen kasse)
Vet inte om jag är för en ögd?
#20!
1-0 N.Andersson
1-1 Fimpen
1-2 Jiri
2-2 Fredrik Pettersson
2-3 Fimpen
2-4 Bengan
3-4 N.Andersson
3-5 (Fimpen öppen kasse)
Vet inte om jag är för en ögd?

#20!
- Lee Harvey Oswald
Jaa, du kanske får rätt med 2 av DIF:s målskyttar iaf.Raffe_DIF89 skrev: Mål: 1-0 Kallio, 1-1 Bengan, 1-2 Otto, 1-3 Linkan, 1-4 Ölvestad tom kasse.
Är Ölvestad & Otto med i denna match blir jag väldigt förvånad.
Borta mot Rövlunda är säsongens säkraste 0-poängare, nu dessutom med flera nyckelspelare sjuka/skadade.
Tips:
Frölunda-DIF 5-2.
(Per.1. 1-0, 01.14 Kallio)
Jag kommer självklart att vara där!!!Sidney Crosby skrev:Är det någon som kommer ner till denna matchen? Jag har inte hunnit fixa biljett än, men räknar med att göra det under morgondagen. Vi syns där isåfall.
- Raffe_DIF89
Nä där tror jag att du har fel du totalt, vi kommer vinna matchen enkelt trots alla skador ska du se.Lee Harvey Oswald skrev:Jaa, du kanske får rätt med 2 av DIF:s målskyttar iaf.Raffe_DIF89 skrev: Mål: 1-0 Kallio, 1-1 Bengan, 1-2 Otto, 1-3 Linkan, 1-4 Ölvestad tom kasse.
Är Ölvestad & Otto med i denna match blir jag väldigt förvånad.
Borta mot Rövlunda är säsongens säkraste 0-poängare, nu dessutom med flera nyckelspelare sjuka/skadade.
Tips:
Frölunda-DIF 5-2.
(Per.1. 1-0, 01.14 Kallio)
MOT 17:E