Ibland kan det vara bra att ha dessa sk busar i laget som vågar att stå upp till skillnad från vissa andra små harskitar jag menar det är ju bara EN spelare vi pratar om eller hur??Kall-El skrev:Ja 31 år är gammalt, eller i vart för gammalt i detta fall. Skall man köpa in 30+ are till ett lag måste de vara bra nog att spela i backpar 1-2. Platsar Frylén i något av dessa backpar hos oss ser det mycket illa ut. Vidare vill jag påpeka att det inte är direkt troligt att en 31 åring utvecklas direkt mycket och innan någon drar upp exemplet Åkerman är det bäst att tillägga att Åkerman är en spelare som gynnats rejält av regeländringarna. Frylén har snarast missgynnats av dem. Frylén och Fernholm är som spelrtyper rätt lika, enda skillnaden att Frylén är bra mycket äldre och bra mycket sämre i jämförelse. Fast det klart du kanske vill ha spelare i truppen med minus 18 i +-, jag vill det inte.
Vartenda lag har en eller flera busar i laget och det måste man ha när det bränner till,det finns i varje lag i varje serie eller har jag missat något kanske!!
Djurgår`n har genom åren haft flera "busar" i laget och vad det verkar så har de flesta av dem varit älskade av sina supportrar...du vet alla bidrar med något som den personen är bra på,jag menar det finns så många olika spelartyper att välja emellan och alla är alltid bra på något sätt!!