Han gjorde sitt bästa iaf...

Nu spelar det inte ett dugg roll vilken plats vi ligger på eftersom det är så jämnt, dessutom tror jag vi måste vinna alla matcherna som är kvar!lilleman skrev:Vi är fortfarande på slutspelsplatsvi ligger 8. Jag vet att vi har en match mer spelad. Men det är ju ändå jätteskönt att vi ligger på slutspelsplats
![]()
Du kan inte mycket om hockey den saken är uppenbar. Otto tillhörde bland de bästa i dagens match. Strålande defensivt och helt ok offensivt. Dragan gjorde ingenting på 60 minuter, skillnaden på dessa båda spelare i dagens match var enorm. Otto börjar ju för tusan hitta storformen....Leif skrev:Dragan gör ingen bra match - men i ärlighetens namn så var Ottosson minst lika kass!
Sen är ju DIF.s backar något av det osäkraste och mest pinsamma som man sett på år och dar...
Tråkigt, men alla gör dåliga matcher ibland.. Bara att bita ihop och visa att man är bättre i nästa!
också lite missbelåten, synd vi inte kan hålla undan när vi leder plus att vi släpper till lite ävl enkelt...men samtidigt, vi gör 4 mål på HV (och de gjorde också misstag). Så skit lite på detta nu, vi tog iaf poäng mot serietvåan.hardrocker35 skrev:2007-02-24 Färjestads BK - Skellefteå AIK
2007-02-24 HV 71 - Frölunda Indians
2007-02-24 Linköpings HC - IF Malmö Redhawks
2007-02-24 Luleå HF - Mora IK
2007-02-24 MODO Hockey - Timrå IK
Hängmatcherna på lördag..
Hoppas på segrar för:Färjestad, Hv71, malmö och Luleå
Sätta ihop Otto med Linkan och HörnqvistKall-El skrev:Du kan inte mycket om hockey den saken är uppenbar. Otto tillhörde bland de bästa i dagens match. Strålande defensivt och helt ok offensivt. Dragan gjorde ingenting på 60 minuter, skillnaden på dessa båda spelare i dagens match var enorm. Otto börjar ju för tusan hitta storformen....Leif skrev:Dragan gör ingen bra match - men i ärlighetens namn så var Ottosson minst lika kass!
Sen är ju DIF.s backar något av det osäkraste och mest pinsamma som man sett på år och dar...
Tråkigt, men alla gör dåliga matcher ibland.. Bara att bita ihop och visa att man är bättre i nästa!
Vad var det jag sa?Jordan skrev:Skit också! Såklart ska Aftonblaskan tippa 3-1 seger för DIF. Det kan bara sluta illa!