Djurgårdens IF - HV71, 22/2 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
lilleman

Djurgårdens IF - HV71, 22/2 2007

Inlägg av lilleman »

Ja åter en grymt viktig match. alla matcher är viktiga nu. Tillbaka i globen nu igen. Hv brukar skicka ganska många supportrar till stockholm på deras matcher så vi måste komma mycket djurgårdare. Det ska verkligen märkas att det är vår hemmaplan. Ere nån som har koll på biljettläget?? För när jag var inne på ticknet så kollade jag bara klacksektionen(alltså sektion A18). På ticknet stod det då:"det fanns inga biljetter där du önskade så vi har föreslagit en annan plats". då fick jag en på långsidan. Men jag bokade inte för jag ska åka till butiken på jakobsgatan imorn och köpa klackbiljett. Kan det stämma att klacksektionen är slut? Vi ska bara vinna! kämpa dif! tror vi krigar till oss en seger med 2 vs 1
Linkan
Thörn
publik:8514

Inlägg av Gäst »

Kan dom ta med sig spelet från 3 perioden mot mora så finns det bra chans till seger
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

jag kan inte komma till sthlm och jag har inte canalplus =( jag måste köpa matchen till datan... grymt viktog match åter igen, vinner vi den här så är vi riktogt nära slutspel.. DIF MOT SLUTSPEL !!! =)=) <3333
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Mans91 skrev:jag kan inte komma till sthlm och jag har inte canalplus =( jag måste köpa matchen till datan... grymt viktog match åter igen, vinner vi den här så är vi riktogt nära slutspel.. DIF MOT SLUTSPEL !!! =)=) <3333
ok nu kanske ni tänker att" hallå grabben hänger inte med" men kan man beställa matchen till datan???
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Hawk skrev:
Mans91 skrev:jag kan inte komma till sthlm och jag har inte canalplus =( jag måste köpa matchen till datan... grymt viktog match åter igen, vinner vi den här så är vi riktogt nära slutspel.. DIF MOT SLUTSPEL !!! =)=) <3333
ok nu kanske ni tänker att" hallå grabben hänger inte med" men kan man beställa matchen till datan???
Ja, det kan du. 79kr/match på Canal+ Webtv. Man behöver inte vara Canal+-kund heller. Testade för första gången matchen DIF-Mora idag - det fungerade utmärkt.

Canal+ WEBTV hittar du här
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Djurgårdens IF - HV 71 är dessutom veckans match på canal plus.
Även DIF-Luleå kommer på säsongskortet.
Men ta gärna en tur till Stockholm och Globen. Här är fint med all snö :-)
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Usch, ännu en match där man kommer gå och må dåligt innan. Tror på en 2-1 Seger till oss. Men de kan liga gärna bli 1-2 till Hv.

1-0 Marusak
2-0 Otto
2-1 ?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hoppas gamla klyschan gäller...Att motivation slår klass
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Återigen en snuskigt viktig match, där stödet på läktaren är fruktansvärt viktigt. Man ser ju vilken kämpaglöd om infinner sig hos spelarna när en 500 man stor klack jublar efter varje tackling eller passning de gör.

Om det är 2 utsålda klacksektioner och 8000-9000 i publiken så är vi väldigt svårslagna.

Slut Upp!
Sjunger avgå Johnny...
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av spiik »

Det lär bli riktigt mycket folk och drag på dem två återstående matcherna i grundserien så införskaffa plåt så snart som möjligt.

Dessutom är ju HV-matchen på tor den sista 1/3-matchen vilket är en garant för bra tryck!!

Ragga alla som ni kommer på. Ska själv förutom jag + en polare försöka få med mig en från jobbet!! Slut upp i kurvan!
Blue Brigade Sthlm
Papegojan

Inlägg av Papegojan »

Hoppas vi kan Göra en riktigt stor klack! såg att det var ganska många biljetter kvar idag i DIF afärren på Jakobsvägen -_- inte bra :/
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

Tror vi har en stor chans att vinna alla matcher som är kvar, även om håve är ett topplag, så är vi fruktansvärt starka hemma, och vi i klacken ska göra vad vi kan för att få vårat lag till slutspel!

Slut upp för skölden på torsdag och sjung DIF till 3 ruskigt viktiga poäng!

SJUNG FÖR GAMLA DJURGÅRN NU!!!!
Gäst

Inlägg av Gäst »

tyckte ja hörde att jämtin är skadad
Huddinge

Inlägg av Huddinge »

Självklart är man på plats och sjunger fram DIF till 3 härliga poäng.

MOT SM GULD!
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

jag är säker på att vi vinner alla matcherna som är kvar..

HV71: dom är redan klaara och har inget att spela om, så där vinner vi med 3-1.

LULEÅ: dom är ur form just nu så vi vinner med 5-2.

MALMÖ: vi måste ta revanch mot dom efter förlusten senast, så vi vinner med 6-0.

LINKÖPING: med vårt publikstäd den här matchen så kommer allt bara flyta på och vi vinner med 3-0 .

DIF TILL SLUTPSEL: :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Skriv svar