Borde DIF byta tränare?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Borde DIF byta tränare?

Ja.
44
56%
Nej.
17
22%
Nej, ge dem en andra chans att bättra sig efter jul.
11
14%
Nej, jag är nöjd med Säcken och Challe.
6
8%

Antal röster: 78

Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

DIF_Soldier skrev:
Diffe89 skrev:Vad är egentligen skillnaden på den här tråden och "Ska vi ha kvar Säcken?"?

Jag förstår den självklara (den här tråden inkluderar Challe), men känns bara lite onödigt att ha två trådar om nästan exakt samma sak.
Det får du fråga den andra trådens skapare, den tråden är ny, denna tråden har funnits ett tag.
Okej, kollade inte så noga på datum och så. Men webmaster kanske skulle ta och slå ihop trådarna? Eller ta bort en av dem.
isolerad

Inlägg av isolerad »

DIF_Soldier skrev:
Diffe89 skrev:Vad är egentligen skillnaden på den här tråden och "Ska vi ha kvar Säcken?"?

Jag förstår den självklara (den här tråden inkluderar Challe), men känns bara lite onödigt att ha två trådar om nästan exakt samma sak.
Det får du fråga den andra trådens skapare, den tråden är ny, denna tråden har funnits ett tag.
Den andre skapades 16 november. Den här skapade du den 21 december. Så jag frågar dig: varför?
i
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

isolerad skrev:
DIF_Soldier skrev:

Den andre skapades 16 november. Den här skapade du den 21 december. Så jag frågar dig: varför?
Hmm, måste ha missat den tråden då jag kikade igenom efter en sådan tråd.
Säg den glädje som varar
Skriv svar