Okej, kollade inte så noga på datum och så. Men webmaster kanske skulle ta och slå ihop trådarna? Eller ta bort en av dem.DIF_Soldier skrev:Det får du fråga den andra trådens skapare, den tråden är ny, denna tråden har funnits ett tag.Diffe89 skrev:Vad är egentligen skillnaden på den här tråden och "Ska vi ha kvar Säcken?"?
Jag förstår den självklara (den här tråden inkluderar Challe), men känns bara lite onödigt att ha två trådar om nästan exakt samma sak.
Borde DIF byta tränare?
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Den andre skapades 16 november. Den här skapade du den 21 december. Så jag frågar dig: varför?DIF_Soldier skrev:Det får du fråga den andra trådens skapare, den tråden är ny, denna tråden har funnits ett tag.Diffe89 skrev:Vad är egentligen skillnaden på den här tråden och "Ska vi ha kvar Säcken?"?
Jag förstår den självklara (den här tråden inkluderar Challe), men känns bara lite onödigt att ha två trådar om nästan exakt samma sak.
i
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hmm, måste ha missat den tråden då jag kikade igenom efter en sådan tråd.isolerad skrev:Den andre skapades 16 november. Den här skapade du den 21 december. Så jag frågar dig: varför?DIF_Soldier skrev:Det får du fråga den andra trådens skapare, den tråden är ny, denna tråden har funnits ett tag.Diffe89 skrev:Vad är egentligen skillnaden på den här tråden och "Ska vi ha kvar Säcken?"?
Säg den glädje som varar