Intro

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Intro

Inlägg av Daniel942 »

Känns som att hela introgrejen med Ice-Projection blir en tävling om vem som kan ha mest specialeffekter gjorda i datorn, allt är så äckligt plast över det.

Bort med det och kör introt på jumbotronen, sen kan ett stort DIF-Märke pryda Hovets is undertiden.
DIF!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

DIF_Soldier skrev: Ja tacka fan för det. Man blir ju avundsjuk på döva när den där jävla plingpling-musiken drar igång.

Det där är inte ett intro till ett hockeylag, det är en feelgood-video för utvecklingsstörda i gruppboende.Vad är det för pajas som ens okejar det här? Ge snillet som kokat ihop det här några rejäla örfilar istället.

Hahaha... :lol:
Alltid så härligt rå-pissed off

Vinjettmusiken till kommande I en annan del av Finnspång kanske...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Joas

Inlägg av Joas »

Filma klacken när de sjunger SFGD och när ramsorna ekar klipp sedan in matchsekvenser med varje spelare som presentation där har ni ett grymt intro.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Alltså.... man mår ju nästan dåligt när man ser vårt intro i den där sekvensen. Att det är dåligt har man verkligen förstått de 3(?) gånger det rullat på Hovet men att det var så praktjävlakanontväruselt som det visade sig i det där klippet på Aftonbladet hade jag aldrig kunnat tro - från kortsidan har man liksom knappt sett det men nu såg man ju skiten fullt ut. Usch.

Fy fan säger jag. Bort med skräpet. NU.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

-daniel- skrev:Alltså.... man mår ju nästan dåligt när man ser vårt intro i den där sekvensen. Att det är dåligt har man verkligen förstått de 3(?) gånger det rullat på Hovet men att det var så praktjävlakanontväruselt som det visade sig i det där klippet på Aftonbladet hade jag aldrig kunnat tro - från kortsidan har man liksom knappt sett det men nu såg man ju skiten fullt ut. Usch.

Fy fan säger jag. Bort med skräpet. NU.
Hahahahaha...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Lee Harvey Oswald skrev:
DIF_Soldier skrev: Ja tacka fan för det. Man blir ju avundsjuk på döva när den där jävla plingpling-musiken drar igång.

Det där är inte ett intro till ett hockeylag, det är en feelgood-video för utvecklingsstörda i gruppboende.Vad är det för pajas som ens okejar det här? Ge snillet som kokat ihop det här några rejäla örfilar istället.

Hahaha... :lol:
Alltid så härligt rå-pissed off

Vinjettmusiken till kommande I en annan del av Finnspång kanske...
Ja, det är ungefär så det känns. Jag ser Glada Hudik-gänget som klappar i otakt framför mig när jag hör den musiken.
Säg den glädje som varar
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Hur jävla svårt ska det vara att göra ett vettigt intro? Ge mig teknikkunskaperna så utklassar jag det där introt med hästlängder. Frölundas grundidé är inte fel alls, en mäktig hymn till några sjyssta publikbilder i bakgrunden. Mina Färger Små? Jack Vreeswijks fantastiska låt är egentligen den bästa hymn vi har och det är skandal att den inte används mer.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jag kanske missförstod något, men nämnde inte Ednertz att åtminstone något av introt skulle ändras tills gårdagens match? Det var precis samma vanliga flipperspels"musik" som får inälvorna att vändas ut&in. Allvarligt talat så är det nuvarande introt det sämsta Djurgården Hockey någonsin haft enligt mig.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

-daniel- skrev:Jag kanske missförstod något, men nämnde inte Ednertz att åtminstone något av introt skulle ändras tills gårdagens match? Det var precis samma vanliga flipperspels"musik" som får inälvorna att vändas ut&in. Allvarligt talat så är det nuvarande introt det sämsta Djurgården Hockey någonsin haft enligt mig.
Troligen det sämsta i hela Elitseriens historia.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Mattias_87 skrev:
-daniel- skrev:Jag kanske missförstod något, men nämnde inte Ednertz att åtminstone något av introt skulle ändras tills gårdagens match? Det var precis samma vanliga flipperspels"musik" som får inälvorna att vändas ut&in. Allvarligt talat så är det nuvarande introt det sämsta Djurgården Hockey någonsin haft enligt mig.
Troligen det sämsta i hela Elitseriens historia.
Du har uppenbarligen inte sett Luleås intro...

Om vi behöver skämskudde för vårat så hade jag behövt skämsharakiri om jag hejat på Luleå.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Edin skrev:Om vi behöver skämskudde för vårat så hade jag behövt skämsharakiri om jag hejat på Luleå.
Kollektivt självmord vore dock mer lämpligt om man hade hejat på Luleå.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Jag har det!

Denna låt hade vi som hymn i fotbollen istället för SFGD (säsongen 2006 tror jag det var), Vad sägs om att använda den på jumbotronen i hockeyn? Vet att den är mer förknippad med fotbollen men... Eller är den för lugn? Låten är så jävla bra tycker jag, synd att den inte spelas någonstans..

http://www.youtube.com/watch?v=0IaoJ3GqWvw
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Raus skrev:Jag har det!

Denna låt hade vi som hymn i fotbollen istället för SFGD (säsongen 2006 tror jag det var), Vad sägs om att använda den på jumbotronen i hockeyn? Vet att den är mer förknippad med fotbollen men... Eller är den för lugn? Låten är så jävla bra tycker jag, synd att den inte spelas någonstans..

Vi kan väl inte ha en låt som har refrängen "hjältarna i blåa ränder" ? Och "På väg mot Stadion våran borg". Så nej. Den är verkligen alldeles förknippad med fotbollslaget.
Expert.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

SirDIFalot skrev:
Raus skrev:Jag har det!

Vi kan väl inte ha en låt som har refrängen "hjältarna i blåa ränder" ? Och "På väg mot Stadion våran borg". Så nej. Den är verkligen alldeles förknippad med fotbollslaget.
Sant..Fan vad synd att dom inte nämner något om hockeyn i låten (typ som i Gulrödblå)...Jag har alltid gillat den här låten som FAN
Losing all hope was freedom.
tomten
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av tomten »

Fan vad vårt intro är dåligt. Jag blir lika besviken varje match jag ser det. Ett värdelöst flipperspel samtidigt som förstafemman åker in på isen i plastklubben LHC stil. Ta bort introt nu!
Skriv svar