Intro

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
jospi
Säsongskort: Ja

Intro

Inlägg av jospi »

Någon som vet när nya introt kommer? Det snackas ju om att klacken står för musiken till introt? Det skulle väl ha varit klart i november?
Dogge
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Intro - 2011

Inlägg av starvin_marwin »

Ny introlåt numera klar baserad på Järnkaminer-växelramsan. Tycker den låter lite som ett b-spår från en Rammstein platta..

Gällande on-ice projection (som flera andra klubbar har färdiginstallerat och kör förfullt) så sa Ednertz inför matchen i måndags "vi får se om de får ordning på det där någon gång" (med ett gott skratt).
dmpbarn

Inlägg av dmpbarn »

Måste vara en av dom sämre låtarna jag har hört i mitt liv, synd..
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

Skulle kört på Pirates från förra året. Episkt bra.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Helt värdelöst.

and we could be heroes....
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

dmpbarn skrev:Måste vara en av dom sämre låtarna jag har hört i mitt liv, synd..
Håller med fullständigt! Tänkte vad fan är det nåt skämt det här?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Ja jävlar.. här sitter jag och pular med grabbens senaste hockey-match i Adobe Premier Pro och har precis lagt in Oasis låt "Stand By Me" - så får jag höra det här... Vad är det för skräp? Förresten hade jag redan hört låten på Spotify förut?! Näe, leta reda på Oasis-riffen och gör något bra. Det här är inte värdigt. Ber om ursäkt om jag sårar någon nu men... :shock:
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Introt är det sämsta jag någonsin skådat och jag hoppas att man tänker om till nästa säsong.
Förra årets intro var KLASS!

Låten som är till det nya introt får mig inte alls att bli taggad på match, snarare tvärtom. Fan.
DIF!
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Är det någon som har någon länk så man kan få beskåda detta under?
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Räckte det inte med technosnutten i slutet av förra årets intro? För fan. Techno är vidrigt. Avgå.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Men snälla DIFhockey, vad är det här för jävla smörja? :( Hur kan ni låta denna skitlåt få spelas på ett intro? Trodde DIF var lite finare, lite bättre. Denna låt stinker landsort. Vad hände med "DIF är Oasis"? :evil: . Helt jävla befängt att detta intro ska spelas, det är väl lika bra att fortsätta med det vi har nu? Det ger mig rysningar och för att vara gjort som en temporär lösning är det riktigt bra.

Det intro dom tänker fortsätta med nu kommer ju vara det intro som användes i Derby nr.2 mot AIK.. Känns ju som att kritiken här på forumet inte kommer uppmärksammas särskilt mycket, så jag skulle inte ha något emot att bua ut introt om det dyker upp nästa hemmamatch. Dock så tror jag det finns en risk att spelarna och folk omkring skulle tro att vi buade ut laget om dom inte visste om hela situationen.
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Raus skrev:"DIF är Oasis"? :evil: .
Om du tänker på va Ednerz sa innan derbyt i höstast om biljett priserna, så var det Madonna och inte Oasis. Men vi supportrar tycker vi är Oasis, kanske va det du mena.

Låten tycker ja e helt ok, men förra året var väl mer rolig än KLASS som någon skrev med stora bokstäver.
erik_dif

Inlägg av erik_dif »

Censurering av tifon och nu ett skämt till intro. Kul att det är den här skiten man ska minnas från Slutspelet 2011.

Det är dags att få in DIF hockey på rätt spår igen så tidigt som möjligt innan det spårar ur fullständigt.

Jag kommer definitivt bua åt det här introt.

Ge mig!
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Filmmusik och hårdrock är för mig helt i egen klass när det gäller att tagga inför prestation,
att höra en remix av de 34 första sekunderna i låten nedan på hovet tillsammans med eld och spelarna som glider in vore total lycka :)
Jag tror att delar av bandet dessutom är djurgårdare.

Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

starvin_marwin skrev:Ny introlåt numera klar baserad på Järnkaminer-växelramsan. Tycker den låter lite som ett b-spår från en Rammstein platta..
:lol:

Det lilla man hör på sidan är så galet jävla dåligt så jag skäms. Snälla, snälla ha någon riktig musik istället för nåt digitalt kladd som någon fjortis snickrat ihop hemma i pojkrummet.
Skriv svar