Intro
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Intro - 2011
Ny introlåt numera klar baserad på Järnkaminer-växelramsan. Tycker den låter lite som ett b-spår från en Rammstein platta..
Gällande on-ice projection (som flera andra klubbar har färdiginstallerat och kör förfullt) så sa Ednertz inför matchen i måndags "vi får se om de får ordning på det där någon gång" (med ett gott skratt).
Gällande on-ice projection (som flera andra klubbar har färdiginstallerat och kör förfullt) så sa Ednertz inför matchen i måndags "vi får se om de får ordning på det där någon gång" (med ett gott skratt).
Måste vara en av dom sämre låtarna jag har hört i mitt liv, synd..
Skulle kört på Pirates från förra året. Episkt bra.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Helt värdelöst.
and we could be heroes....
and we could be heroes....
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Håller med fullständigt! Tänkte vad fan är det nåt skämt det här?dmpbarn skrev:Måste vara en av dom sämre låtarna jag har hört i mitt liv, synd..
Ja jävlar.. här sitter jag och pular med grabbens senaste hockey-match i Adobe Premier Pro och har precis lagt in Oasis låt "Stand By Me" - så får jag höra det här... Vad är det för skräp? Förresten hade jag redan hört låten på Spotify förut?! Näe, leta reda på Oasis-riffen och gör något bra. Det här är inte värdigt. Ber om ursäkt om jag sårar någon nu men... 

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
Introt är det sämsta jag någonsin skådat och jag hoppas att man tänker om till nästa säsong.
Förra årets intro var KLASS!
Låten som är till det nya introt får mig inte alls att bli taggad på match, snarare tvärtom. Fan.
Förra årets intro var KLASS!
Låten som är till det nya introt får mig inte alls att bli taggad på match, snarare tvärtom. Fan.
DIF!
Är det någon som har någon länk så man kan få beskåda detta under?
Räckte det inte med technosnutten i slutet av förra årets intro? För fan. Techno är vidrigt. Avgå.
Men snälla DIFhockey, vad är det här för jävla smörja?
Hur kan ni låta denna skitlåt få spelas på ett intro? Trodde DIF var lite finare, lite bättre. Denna låt stinker landsort. Vad hände med "DIF är Oasis"?
. Helt jävla befängt att detta intro ska spelas, det är väl lika bra att fortsätta med det vi har nu? Det ger mig rysningar och för att vara gjort som en temporär lösning är det riktigt bra.
Det intro dom tänker fortsätta med nu kommer ju vara det intro som användes i Derby nr.2 mot AIK.. Känns ju som att kritiken här på forumet inte kommer uppmärksammas särskilt mycket, så jag skulle inte ha något emot att bua ut introt om det dyker upp nästa hemmamatch. Dock så tror jag det finns en risk att spelarna och folk omkring skulle tro att vi buade ut laget om dom inte visste om hela situationen.

Det intro dom tänker fortsätta med nu kommer ju vara det intro som användes i Derby nr.2 mot AIK.. Känns ju som att kritiken här på forumet inte kommer uppmärksammas särskilt mycket, så jag skulle inte ha något emot att bua ut introt om det dyker upp nästa hemmamatch. Dock så tror jag det finns en risk att spelarna och folk omkring skulle tro att vi buade ut laget om dom inte visste om hela situationen.
Losing all hope was freedom.
Om du tänker på va Ednerz sa innan derbyt i höstast om biljett priserna, så var det Madonna och inte Oasis. Men vi supportrar tycker vi är Oasis, kanske va det du mena.Raus skrev:"DIF är Oasis"?.
Låten tycker ja e helt ok, men förra året var väl mer rolig än KLASS som någon skrev med stora bokstäver.
Censurering av tifon och nu ett skämt till intro. Kul att det är den här skiten man ska minnas från Slutspelet 2011.
Det är dags att få in DIF hockey på rätt spår igen så tidigt som möjligt innan det spårar ur fullständigt.
Jag kommer definitivt bua åt det här introt.
Ge mig!
Det är dags att få in DIF hockey på rätt spår igen så tidigt som möjligt innan det spårar ur fullständigt.
Jag kommer definitivt bua åt det här introt.
Ge mig!
Filmmusik och hårdrock är för mig helt i egen klass när det gäller att tagga inför prestation,
att höra en remix av de 34 första sekunderna i låten nedan på hovet tillsammans med eld och spelarna som glider in vore total lycka
Jag tror att delar av bandet dessutom är djurgårdare.
att höra en remix av de 34 första sekunderna i låten nedan på hovet tillsammans med eld och spelarna som glider in vore total lycka

Jag tror att delar av bandet dessutom är djurgårdare.
- -daniel-
starvin_marwin skrev:Ny introlåt numera klar baserad på Järnkaminer-växelramsan. Tycker den låter lite som ett b-spår från en Rammstein platta..

Det lilla man hör på sidan är så galet jävla dåligt så jag skäms. Snälla, snälla ha någon riktig musik istället för nåt digitalt kladd som någon fjortis snickrat ihop hemma i pojkrummet.