Intro
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Intro
Känns som att hela introgrejen med Ice-Projection blir en tävling om vem som kan ha mest specialeffekter gjorda i datorn, allt är så äckligt plast över det.
Bort med det och kör introt på jumbotronen, sen kan ett stort DIF-Märke pryda Hovets is undertiden.
Bort med det och kör introt på jumbotronen, sen kan ett stort DIF-Märke pryda Hovets is undertiden.
DIF!
- Lee Harvey Oswald
DIF_Soldier skrev: Ja tacka fan för det. Man blir ju avundsjuk på döva när den där jävla plingpling-musiken drar igång.
Det där är inte ett intro till ett hockeylag, det är en feelgood-video för utvecklingsstörda i gruppboende.Vad är det för pajas som ens okejar det här? Ge snillet som kokat ihop det här några rejäla örfilar istället.
Hahaha...

Alltid så härligt rå-pissed off
Vinjettmusiken till kommande I en annan del av Finnspång kanske...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Alltså.... man mår ju nästan dåligt när man ser vårt intro i den där sekvensen. Att det är dåligt har man verkligen förstått de 3(?) gånger det rullat på Hovet men att det var så praktjävlakanontväruselt som det visade sig i det där klippet på Aftonbladet hade jag aldrig kunnat tro - från kortsidan har man liksom knappt sett det men nu såg man ju skiten fullt ut. Usch.
Fy fan säger jag. Bort med skräpet. NU.
Hahahahaha...-daniel- skrev:Alltså.... man mår ju nästan dåligt när man ser vårt intro i den där sekvensen. Att det är dåligt har man verkligen förstått de 3(?) gånger det rullat på Hovet men att det var så praktjävlakanontväruselt som det visade sig i det där klippet på Aftonbladet hade jag aldrig kunnat tro - från kortsidan har man liksom knappt sett det men nu såg man ju skiten fullt ut. Usch.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- DIF_Soldier
Ja, det är ungefär så det känns. Jag ser Glada Hudik-gänget som klappar i otakt framför mig när jag hör den musiken.Lee Harvey Oswald skrev:DIF_Soldier skrev: Ja tacka fan för det. Man blir ju avundsjuk på döva när den där jävla plingpling-musiken drar igång.
Det där är inte ett intro till ett hockeylag, det är en feelgood-video för utvecklingsstörda i gruppboende.Vad är det för pajas som ens okejar det här? Ge snillet som kokat ihop det här några rejäla örfilar istället.
Hahaha...![]()
Alltid så härligt rå-pissed off
Vinjettmusiken till kommande I en annan del av Finnspång kanske...
Säg den glädje som varar
-
Hur jävla svårt ska det vara att göra ett vettigt intro? Ge mig teknikkunskaperna så utklassar jag det där introt med hästlängder. Frölundas grundidé är inte fel alls, en mäktig hymn till några sjyssta publikbilder i bakgrunden. Mina Färger Små? Jack Vreeswijks fantastiska låt är egentligen den bästa hymn vi har och det är skandal att den inte används mer.
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
Jag kanske missförstod något, men nämnde inte Ednertz att åtminstone något av introt skulle ändras tills gårdagens match? Det var precis samma vanliga flipperspels"musik" som får inälvorna att vändas ut&in. Allvarligt talat så är det nuvarande introt det sämsta Djurgården Hockey någonsin haft enligt mig.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Troligen det sämsta i hela Elitseriens historia.-daniel- skrev:Jag kanske missförstod något, men nämnde inte Ednertz att åtminstone något av introt skulle ändras tills gårdagens match? Det var precis samma vanliga flipperspels"musik" som får inälvorna att vändas ut&in. Allvarligt talat så är det nuvarande introt det sämsta Djurgården Hockey någonsin haft enligt mig.
Avskaffa tre mot tre.
Du har uppenbarligen inte sett Luleås intro...Mattias_87 skrev:Troligen det sämsta i hela Elitseriens historia.-daniel- skrev:Jag kanske missförstod något, men nämnde inte Ednertz att åtminstone något av introt skulle ändras tills gårdagens match? Det var precis samma vanliga flipperspels"musik" som får inälvorna att vändas ut&in. Allvarligt talat så är det nuvarande introt det sämsta Djurgården Hockey någonsin haft enligt mig.
Om vi behöver skämskudde för vårat så hade jag behövt skämsharakiri om jag hejat på Luleå.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jag har det!
Denna låt hade vi som hymn i fotbollen istället för SFGD (säsongen 2006 tror jag det var), Vad sägs om att använda den på jumbotronen i hockeyn? Vet att den är mer förknippad med fotbollen men... Eller är den för lugn? Låten är så jävla bra tycker jag, synd att den inte spelas någonstans..
http://www.youtube.com/watch?v=0IaoJ3GqWvw
Denna låt hade vi som hymn i fotbollen istället för SFGD (säsongen 2006 tror jag det var), Vad sägs om att använda den på jumbotronen i hockeyn? Vet att den är mer förknippad med fotbollen men... Eller är den för lugn? Låten är så jävla bra tycker jag, synd att den inte spelas någonstans..
Losing all hope was freedom.
- SirDIFalot
Vi kan väl inte ha en låt som har refrängen "hjältarna i blåa ränder" ? Och "På väg mot Stadion våran borg". Så nej. Den är verkligen alldeles förknippad med fotbollslaget.Raus skrev:Jag har det!
Expert.
Sant..Fan vad synd att dom inte nämner något om hockeyn i låten (typ som i Gulrödblå)...Jag har alltid gillat den här låten som FANSirDIFalot skrev:Vi kan väl inte ha en låt som har refrängen "hjältarna i blåa ränder" ? Och "På väg mot Stadion våran borg". Så nej. Den är verkligen alldeles förknippad med fotbollslaget.Raus skrev:Jag har det!
Losing all hope was freedom.