Säsongskort 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12959
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av -daniel- »

Bäst-i-stan skrev:
-daniel- skrev:
Pogue Mahone skrev:När jag läser artikeln får jag det till att de hade sålt 3500 vid samma tidpunkt inför förra säsongen och i dagsläget är uppe i 4200, dvs 700 fler än förra säsongen.
Fast nyhetsbrevet kom idag, menar du att de har plockat upp gammal information som inte längre är aktuell (dvs när det "bara" hade sålts 3500)? *Förvirrad*

Artikeln i Aftonbladet är ju inte det jag syftar på här.
I mailet man fick av Janne. Så meddelade han att det sålt över 4000 så, över 4000 har det sålt.
Mm såg det också, men känns ju lite konstigt när det tydligt står 3500 i senaste nyhetsbrevet. Men skit samma, är säkert runt 4200 som gäller.
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre
Inlägg: 312
Blev medlem: 2010-08-14

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Ja-ke den andre »

Var precis i telefon med Jan Ednertz (tror jag i alla fall) och jag frågade då hur många sålda säsongskort det var och fick till svar att det var ungefär 4300 sålda. En ökning med 20% från förra året.

Han lät riktigt jävla glad när han nämde detta. Grymt härligt!

Frågade också om jag skulle på matchen imorgon och jag svarade att jag inte kunde för att jag jobbade då lät han uppriktigt ledsen. Skön känsla av honom!

Trevliga DIF hockey!
Användarvisningsbild
Heaty
Inlägg: 673
Blev medlem: 2009-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Rönninge

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Heaty »

Ja-ke den andre skrev:Var precis i telefon med Jan Ednertz (tror jag i alla fall) och jag frågade då hur många sålda säsongskort det var och fick till svar att det var ungefär 4300 sålda. En ökning med 20% från förra året.

Han lät riktigt jävla glad när han nämde detta. Grymt härligt!

Frågade också om jag skulle på matchen imorgon och jag svarade att jag inte kunde för att jag jobbade då lät han uppriktigt ledsen. Skön känsla av honom!

Trevliga DIF hockey!
Djurgårdsfamiljen :). Hade själv lite problem med mitt säsongskort, när det var missförstånd och dylikt. Traav tog då och gav mig en egen biljettkategori och mycket annat för att det skulle vara enklare.
Känns skönt att man som supporter fortfarande syns i DIF hockey, även fast det går bättre. Jag menar, varför ska han egentligen lägga ner så mycket tid på att en grabb ska hitta rätt när han redan sålt 4300? Älskar varenda person i föreningen, haha!
Användarvisningsbild
swallat
Inlägg: 267
Blev medlem: 2011-02-18
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Solna, Sumpan (Newark, NJ)

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av swallat »

När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12959
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av -daniel- »

Härligt med bekräftelse på antal sålda säsongskort. 4300 är stort. Nästa säsong satsar vi på att bränna om HåVe även i den frågan....
Användarvisningsbild
JohanPez
Inlägg: 2244
Blev medlem: 2011-01-08
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Tyresö

Säsongskort 2011/2012

Inlägg av JohanPez »

swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.
Användarvisningsbild
Edin
Inlägg: 4285
Blev medlem: 2008-11-11
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Edin »

JohanPez skrev:
swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.
Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Metal Machine
Inlägg: 2066
Blev medlem: 2010-12-09

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Metal Machine »

Edin skrev:
JohanPez skrev:
swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.
Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...
Jag kan inte riktigt hålla med dig här... nej, jag skojade bara (har nyss polemiserat mot Edin i två raka inlägg, för den som inte följde skämtet). Janne gör ett strålande jobb. Jag får känslan av att vi har mycket att tacka honom för.

(Satan vad trött jag är. Nu går jag och somnar, kan knappt tänka klart...)
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12959
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av -daniel- »

Edin skrev:
JohanPez skrev:
swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.
Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...
Nu är det väl inte enbart Jannes jobb som lett till framgångarna men han är en riktigt bidragen faktor, det håller jag med om. Riktigt trevlig prick som verkligen brinner för Djurgården. Gillar också den responsen man får från i stort sett samtliga som har med DIF Hockey att göra (undantaget shoppen där det kan vara lite vresigt ibland), men säsongskortshanteringen och all kontakt runt den sköts verkligen klanderfritt.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5871
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Daniel942 »

-daniel- skrev:
Edin skrev:
JohanPez skrev:
swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.
Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...
Nu är det väl inte enbart Jannes jobb som lett till framgångarna men han är en riktigt bidragen faktor, det håller jag med om. Riktigt trevlig prick som verkligen brinner för Djurgården. Gillar också den responsen man får från i stort sett samtliga som har med DIF Hockey att göra (undantaget shoppen där det kan vara lite vresigt ibland), men säsongskortshanteringen och all kontakt runt den sköts verkligen klanderfritt.
Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.

Och Ednertz är en skön kille, åkte ju t.ex. med JK-Bussen upp till Luleå förra säsongen..
DIF!
Användarvisningsbild
AMMC
Inlägg: 857
Blev medlem: 2006-01-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av AMMC »

Daniel942 skrev: Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.
Jag fattar inte grejen med vad som var så hemskt med Utöya-skjutningarna, jag blev själv aldrig skjuten.

(har personligen inga negativa erfarenheter av DIF-butiken för övrigt)
Användarvisningsbild
-daniel-
Inlägg: 12959
Blev medlem: 2008-01-27
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av -daniel- »

Daniel942 skrev:
-daniel- skrev:
Edin skrev:
JohanPez skrev:
swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.
Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...
Nu är det väl inte enbart Jannes jobb som lett till framgångarna men han är en riktigt bidragen faktor, det håller jag med om. Riktigt trevlig prick som verkligen brinner för Djurgården. Gillar också den responsen man får från i stort sett samtliga som har med DIF Hockey att göra (undantaget shoppen där det kan vara lite vresigt ibland), men säsongskortshanteringen och all kontakt runt den sköts verkligen klanderfritt.
Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.

Och Ednertz är en skön kille, åkte ju t.ex. med JK-Bussen upp till Luleå förra säsongen..
Problemet är att de inte är speciellt stresståliga i shoppen; när de har mycket att göra så får man inte direkt trevliga svar om man har några frågor. Stundtals ganska stöddig attityd, även fast jag tycker det var bättre förra säsongen än innan.
Användarvisningsbild
Daniel942
Inlägg: 5871
Blev medlem: 2009-01-25
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Stockholm

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Daniel942 »

AMMC skrev:
Daniel942 skrev: Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.
Jag fattar inte grejen med vad som var så hemskt med Utöya-skjutningarna, jag blev själv aldrig skjuten.

(har personligen inga negativa erfarenheter av DIF-butiken för övrigt)
Jag tror du förstår min poäng. ;)
DIF!
Jockmaniac
Inlägg: 2143
Blev medlem: 2007-06-16
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Nyköping

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Jockmaniac »

AMMC skrev:
Daniel942 skrev: Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.
Jag fattar inte grejen med vad som var så hemskt med Utöya-skjutningarna, jag blev själv aldrig skjuten.

(har personligen inga negativa erfarenheter av DIF-butiken för övrigt)
Haha kan ha varit den mest osmakliga och opassande metaforen jag någonsin skådat under alla dessa år på detta forum...

Always have to bring a gun to a knife fight :wink:
100% DJURGÅRDSJ***L
Magnutz
Inlägg: 12172
Blev medlem: 2010-04-22
Medlem: Ja, vanlig medlem
Ort: Söder om Hovet

Re: Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Magnutz »

Jockmaniac skrev:
AMMC skrev:
Daniel942 skrev: Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.
Jag fattar inte grejen med vad som var så hemskt med Utöya-skjutningarna, jag blev själv aldrig skjuten.

(har personligen inga negativa erfarenheter av DIF-butiken för övrigt)
Haha kan ha varit den mest osmakliga och opassande metaforen jag någonsin skådat under alla dessa år på detta forum...

Always have to bring a gun to a knife fight :wink:
Ja, AAMC krossar! Priceless, ;)


Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Låst