Mm såg det också, men känns ju lite konstigt när det tydligt står 3500 i senaste nyhetsbrevet. Men skit samma, är säkert runt 4200 som gäller.Bäst-i-stan skrev:I mailet man fick av Janne. Så meddelade han att det sålt över 4000 så, över 4000 har det sålt.-daniel- skrev:Fast nyhetsbrevet kom idag, menar du att de har plockat upp gammal information som inte längre är aktuell (dvs när det "bara" hade sålts 3500)? *Förvirrad*Pogue Mahone skrev:När jag läser artikeln får jag det till att de hade sålt 3500 vid samma tidpunkt inför förra säsongen och i dagsläget är uppe i 4200, dvs 700 fler än förra säsongen.
Artikeln i Aftonbladet är ju inte det jag syftar på här.
Säsongskort 2011/2012
- -daniel-
- Inlägg: 12959
- Blev medlem: 2008-01-27
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Ort: Stockholm
Re: Säsongskort 2011/2012
- Ja-ke den andre
- Inlägg: 312
- Blev medlem: 2010-08-14
Re: Säsongskort 2011/2012
Var precis i telefon med Jan Ednertz (tror jag i alla fall) och jag frågade då hur många sålda säsongskort det var och fick till svar att det var ungefär 4300 sålda. En ökning med 20% från förra året.
Han lät riktigt jävla glad när han nämde detta. Grymt härligt!
Frågade också om jag skulle på matchen imorgon och jag svarade att jag inte kunde för att jag jobbade då lät han uppriktigt ledsen. Skön känsla av honom!
Trevliga DIF hockey!
Han lät riktigt jävla glad när han nämde detta. Grymt härligt!
Frågade också om jag skulle på matchen imorgon och jag svarade att jag inte kunde för att jag jobbade då lät han uppriktigt ledsen. Skön känsla av honom!
Trevliga DIF hockey!
Re: Säsongskort 2011/2012
DjurgårdsfamiljenJa-ke den andre skrev:Var precis i telefon med Jan Ednertz (tror jag i alla fall) och jag frågade då hur många sålda säsongskort det var och fick till svar att det var ungefär 4300 sålda. En ökning med 20% från förra året.
Han lät riktigt jävla glad när han nämde detta. Grymt härligt!
Frågade också om jag skulle på matchen imorgon och jag svarade att jag inte kunde för att jag jobbade då lät han uppriktigt ledsen. Skön känsla av honom!
Trevliga DIF hockey!

Känns skönt att man som supporter fortfarande syns i DIF hockey, även fast det går bättre. Jag menar, varför ska han egentligen lägga ner så mycket tid på att en grabb ska hitta rätt när han redan sålt 4300? Älskar varenda person i föreningen, haha!
- swallat
- Inlägg: 267
- Blev medlem: 2011-02-18
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Ort: Solna, Sumpan (Newark, NJ)
Re: Säsongskort 2011/2012
När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
- -daniel-
- Inlägg: 12959
- Blev medlem: 2008-01-27
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Ort: Stockholm
Re: Säsongskort 2011/2012
Härligt med bekräftelse på antal sålda säsongskort. 4300 är stort. Nästa säsong satsar vi på att bränna om HåVe även i den frågan....
Säsongskort 2011/2012
Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Re: Säsongskort 2011/2012
Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...JohanPez skrev:Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
- Inlägg: 2066
- Blev medlem: 2010-12-09
Re: Säsongskort 2011/2012
Jag kan inte riktigt hålla med dig här... nej, jag skojade bara (har nyss polemiserat mot Edin i två raka inlägg, för den som inte följde skämtet). Janne gör ett strålande jobb. Jag får känslan av att vi har mycket att tacka honom för.Edin skrev:Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...JohanPez skrev:Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
(Satan vad trött jag är. Nu går jag och somnar, kan knappt tänka klart...)
- -daniel-
- Inlägg: 12959
- Blev medlem: 2008-01-27
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Ort: Stockholm
Re: Säsongskort 2011/2012
Nu är det väl inte enbart Jannes jobb som lett till framgångarna men han är en riktigt bidragen faktor, det håller jag med om. Riktigt trevlig prick som verkligen brinner för Djurgården. Gillar också den responsen man får från i stort sett samtliga som har med DIF Hockey att göra (undantaget shoppen där det kan vara lite vresigt ibland), men säsongskortshanteringen och all kontakt runt den sköts verkligen klanderfritt.Edin skrev:Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...JohanPez skrev:Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
- Daniel942
- Inlägg: 5871
- Blev medlem: 2009-01-25
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Ort: Stockholm
Re: Säsongskort 2011/2012
Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.-daniel- skrev:Nu är det väl inte enbart Jannes jobb som lett till framgångarna men han är en riktigt bidragen faktor, det håller jag med om. Riktigt trevlig prick som verkligen brinner för Djurgården. Gillar också den responsen man får från i stort sett samtliga som har med DIF Hockey att göra (undantaget shoppen där det kan vara lite vresigt ibland), men säsongskortshanteringen och all kontakt runt den sköts verkligen klanderfritt.Edin skrev:Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...JohanPez skrev:Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Och Ednertz är en skön kille, åkte ju t.ex. med JK-Bussen upp till Luleå förra säsongen..
DIF!
Re: Säsongskort 2011/2012
Jag fattar inte grejen med vad som var så hemskt med Utöya-skjutningarna, jag blev själv aldrig skjuten.Daniel942 skrev: Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.
(har personligen inga negativa erfarenheter av DIF-butiken för övrigt)
- -daniel-
- Inlägg: 12959
- Blev medlem: 2008-01-27
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Ort: Stockholm
Re: Säsongskort 2011/2012
Problemet är att de inte är speciellt stresståliga i shoppen; när de har mycket att göra så får man inte direkt trevliga svar om man har några frågor. Stundtals ganska stöddig attityd, även fast jag tycker det var bättre förra säsongen än innan.Daniel942 skrev:Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.-daniel- skrev:Nu är det väl inte enbart Jannes jobb som lett till framgångarna men han är en riktigt bidragen faktor, det håller jag med om. Riktigt trevlig prick som verkligen brinner för Djurgården. Gillar också den responsen man får från i stort sett samtliga som har med DIF Hockey att göra (undantaget shoppen där det kan vara lite vresigt ibland), men säsongskortshanteringen och all kontakt runt den sköts verkligen klanderfritt.Edin skrev:Inte nog med det, det är ofta jag tänker på vilket förbannat bra jobb Ednertz gjort i DIF hockey i allmänt, det känns som att många har glömt vilket skämt till ishockeyförening det här var för bara några år sedan...JohanPez skrev:Absolut! Man känner sig så jävla uppskattad när man personligen blir uppringd av självaste VD:n istället för någon trött och underbetald student på ett callcenter där entusiasmen är lika låg som hans/hennes timlön.swallat skrev:När det kommer till Konsumentkontakter så känns det fan som att DIF ligger i den absoluta värds eliten, åtminstone inom hockeyn. Och det har vi fan Ednertz att tacka för. Grymt jobb av hela föreningen
Och Ednertz är en skön kille, åkte ju t.ex. med JK-Bussen upp till Luleå förra säsongen..
- Daniel942
- Inlägg: 5871
- Blev medlem: 2009-01-25
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Ort: Stockholm
Re: Säsongskort 2011/2012
Jag tror du förstår min poäng.AMMC skrev:Jag fattar inte grejen med vad som var så hemskt med Utöya-skjutningarna, jag blev själv aldrig skjuten.Daniel942 skrev: Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.
(har personligen inga negativa erfarenheter av DIF-butiken för övrigt)

DIF!
-
- Inlägg: 2143
- Blev medlem: 2007-06-16
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Ort: Nyköping
Re: Säsongskort 2011/2012
Haha kan ha varit den mest osmakliga och opassande metaforen jag någonsin skådat under alla dessa år på detta forum...AMMC skrev:Jag fattar inte grejen med vad som var så hemskt med Utöya-skjutningarna, jag blev själv aldrig skjuten.Daniel942 skrev: Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.
(har personligen inga negativa erfarenheter av DIF-butiken för övrigt)
Always have to bring a gun to a knife fight

100% DJURGÅRDSJ***L
Re: Re: Säsongskort 2011/2012
Ja, AAMC krossar! Priceless,Jockmaniac skrev:Haha kan ha varit den mest osmakliga och opassande metaforen jag någonsin skådat under alla dessa år på detta forum...AMMC skrev:Jag fattar inte grejen med vad som var så hemskt med Utöya-skjutningarna, jag blev själv aldrig skjuten.Daniel942 skrev: Fattar inte varför det klagas så mycket på shopen, jag får alltid ett bra bemötande.
(har personligen inga negativa erfarenheter av DIF-butiken för övrigt)
Always have to bring a gun to a knife fight

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.