Säsongskort 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Daniel942 »

Nu är det dags för alla att köpa säsongskort. Finns inga ursäkter till att inte vara på Hovet nästa säsong, förra årets säsongskort var årets bästa investering för min del. Förlängde också för nästa säsong igår.

http://difhockey.se/sasongskort.php
- Förläng eller boka ett nytt. Klackkorten är inte släppta ännu, men det kommer väl snart.

Nu kör vi!

Säsongen 2011/2012 närmar sig...
DIF!
Magnutz

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Magnutz »

Daniel942 skrev:Nu är det dags för alla att köpa säsongskort. Finns inga ursäkter till att inte vara på Hovet nästa säsong, förra årets säsongskort var årets bästa investering för min del. Förlängde också för nästa säsong igår.

- Förläng eller boka ett nytt. Klackkorten är inte släppta ännu, men det kommer väl snart.

Nu kör vi!

Frestande.. var nära förra säsongen. kanske blir det denna då istället?!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Magnutz skrev:
Daniel942 skrev:Nu är det dags för alla att köpa säsongskort. Finns inga ursäkter till att inte vara på Hovet nästa säsong, förra årets säsongskort var årets bästa investering för min del. Förlängde också för nästa säsong igår.

Nu kör vi!

Köpköpköp Magnus! Du ska ju styra upp forumhänget så då måste du fan vara på plats varje match också! ;)

Lutar åt att jag och farsgubben köper varsin säsplåt på AS. Taggad!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Magnutz skrev:

Nu kör vi!

Klart Magnus ska ha egen plats på Hovet!
DIF!
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Har redan "bokat" ett säsongskort i klacken. Men vad är det jag har läst om att man istället för biljetter ska få ett personligt kort? Jag tycker det låter riktigt värdelöst. Under den här säsongen har jag haft innebandyträningar på tisdagar och torsdagar och har därför inte kunnat gått på våra hemmamatcher dessa dagar. Då har man ju givetvis gett bort/sålt biljetterna till andra polare som inte har säsongskort. Såhär gör alla jag känner som har säsongskort och jag tycker det är en riktigt bra lösning så att stolar slipper bli tomma. Är inte idén med kort rätt dum?
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Håller med föregående talare. Det är en klar fördel att ha möjligheten att ge bort biljetten om man inte ska gå. Fördelen med ett kort är väl att det blir smidigare att hålla ordning på ett kort jämfört med de 27/28 lösbiljetter, som annars är fallet. Dessutom betyder väl det att man inte behöver hämta ut nya lösbiljetter i butiken inför slutspelet, vilket underlättar för både butiken och kunderna. Fördelar och nackdelar...

Nåväl, för egen del blir det nog att förnya klackkortet. 1500 spänn för ännu en säsong med Dif är ju som hittat!
Användarvisningsbild
Lady Clio

Inlägg av Lady Clio »

1500 för klackbiljetter är ju nästan skamligt - billigt

Jag köper säsongskort på Aktiv sittplats 3500 kronor om man vill ha inklusive slutspel (och det måste man ju ha eftersom vi tar SM-guld nästa säsong). Tycker det är rätt billigt också.

Längtar redan!
Användarvisningsbild
Taskman

Inlägg av Taskman »

Förbokat klackkortet i alla fall för nästa säsong.
De höjde detta med drygt 500 vilket jag ser inga problem med och fortfarande tycker är billigt.

Magnutz har som sagt inget val utan måste köpa ett då du skall styra upp forumhänget ;)
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Självklart förlänger man, blir fixat under nästa vecka misstänker jag.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Stort jävla hyll till DIF som fortsätter på samma spår med billiga säsongskort i klacken. Som någon sa så är ju 1500 spänn för ett säsongskort + slutspel i princip gratis.

Jag förnyar givetvis så fort biljetterna släpps.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Hmm, billigt är bra för er som förtjänar det. Men tänk på alla klackurister. Jag vill slå dem så jävla hårt.
Säg den glädje som varar
xdahag

Inlägg av xdahag »

Hur ska de se till att klackkortet är personligt? Måste man visa legg eller hur har dem tänkt sig?

Det som är bra med plastkort är ju att hajarna inte kan köpa säsongskort och sen sälja vidare.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

DIF_Soldier skrev:Hmm, billigt är bra för er som förtjänar det. Men tänk på alla klackurister. Jag vill slå dem så jävla hårt.
:lol:

Problemet med klackturister hade ju kunnat lösas med enkelhet om det inte varit för Hovets hylla. För då hade man kunnat sälja biljetter för typ en tjuga billigare på motsatt sida och slippa alla idioter som köper i klacken för att det är det billigaste alternativet.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Bokat och klart sedan i måndags.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

De släpper inte några nya klack-säsongsbiljetter. Det var lite synd. Nån som vet varför?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Låst