Var det därför de inte gjorde mål i pp någon gång? (Rätta mig om jag har fel, för 4:e målet kanske kom i PP kommer inte ihåg). Trots att Rönnmark i princip gav dom öppet mål att komma tillbaka i matchen mot slutet. De spelade för fan 5-3 i över 2 min utan att göra mål.
Var det därför de inte gjorde mål i pp någon gång? (Rätta mig om jag har fel, för 4:e målet kanske kom i PP kommer inte ihåg). Trots att Rönnmark i princip gav dom öppet mål att komma tillbaka i matchen mot slutet. De spelade för fan 5-3 i över 2 min utan att göra mål.
EDIT: Och vårat andra mål kom ju i 4-5...
Du såg inte matchen märker jag, DIF kom knappt över röda på hela andra perioden. Vi var utspelade men räddades av en grym lassila och att vf hade otur/oskärpa i avsluten.
EDIT: Och vårat andra mål kom ju i 4-5...
Du såg inte matchen märker jag, DIF kom knappt över röda på hela andra perioden. Vi var utspelade men räddades av en grym lassila och att vf hade otur/oskärpa i avsluten.
Jag såg matchen till fullo. Och jag tänker absolut inte ställa mig i någon hyllningskör direkt. De enda spelarna som imponerade på mig var Linkan, Ask, Lassila och möjligen Fimpen. Men det är fortfarande någon slags styrka att kunna vinna ändå. Och sista BP var Ronnies klubba underbart lång och vi täckte ut Frölunda bra. Men totalt sett över matchen vann vi på vassare avslut och mer tur.
Det är alltid positivt att vinna matcher även om nu resultatet kanske inte speglade matchbilden (har inte sett matchen). I Frölunda är man inte nöjd med matchen i alla fall http://www.frolundaindians.com/
+Morten Ask. gjorde två mål och var i övrigt bra
+Linkan. Härliga pass och visade vilja.
+Lassila. Räddade oss emellanåt, när pressen var som värst klarade han den.
-Dragan. Såg i min mening väldigt loj ut, och såg mest ut att tänka på en massa annat
-Lindman. Drog på sig flera utvisningar och var osäker. Dock målskytt.
- Alla fjortisar som har häng så att man ser hela arslet, det är inte snyggt, och det är osmakligt!