Djurgårdens IF - Frölunda HC, 5/9 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
gulgul

Djurgårdens IF - Frölunda HC, 5/9 2006

Inlägg av gulgul »

Någon som vet hur man får tag i biljeterna ?
Å hur myckeyt kostar dem ?
isolerad

Inlägg av isolerad »

Det är fri entré =)
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

isolerad skrev:Det är fri entré =)
Det låter bra =D
GOGO FIMPEN!
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

ALLA TILL KLACKEN :D
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Känn er hedrade, ingen annan än underskriven själv kommer att befinna sig på hovet... :wink:
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Du bor i Stockholm, du SKA finnas på plats på Hovet. Något annat är inte acceptabelt när det är gratis entré samt match mot Frölunda.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Hovet skrev:Du bor i Stockholm, du SKA finnas på plats på Hovet. Något annat är inte acceptabelt när det är gratis entré samt match mot Frölunda.
Ursäkta? Tror du att det är en ekonomisk fråga för mig? Nu är jag god för mer än alla ni här inne tillsammans i stort sett så det ekonomiska har aldrig varit ett bekymmer precis och jag har alltid säsongskort. Däremot är min tid dyrbar och jag hinner inte alltid att gå.

Men denna match kan jag se. Ska bli kul att se om vi faller på målsnöret som vi gjorde förra säsongen mest hela tiden.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Jojje, vem faan bryr sig om hur mycket du är god för och hur mkt du tjänar?
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Emil svelander skrev:Jojje, vem faan bryr sig om hur mycket du är god för och hur mkt du tjänar?

Killen har vunnit på triss och måste väl få ur sig det lite lagom skrytsamt. Men Jojje är väl bästa exemplet på att pengar inte gör någon lycklig ;)
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Precis rätt analys;)
Sjunger avgå Johnny...
NOrdin

Inlägg av NOrdin »

Jojje skrev:
Hovet skrev:Du bor i Stockholm, du SKA finnas på plats på Hovet. Något annat är inte acceptabelt när det är gratis entré samt match mot Frölunda.
Ursäkta? Tror du att det är en ekonomisk fråga för mig? Nu är jag god för mer än alla ni här inne tillsammans i stort sett så det ekonomiska har aldrig varit ett bekymmer precis och jag har alltid säsongskort. Däremot är min tid dyrbar och jag hinner inte alltid att gå.

Men denna match kan jag se. Ska bli kul att se om vi faller på målsnöret som vi gjorde förra säsongen mest hela tiden.
nämen är de inte pappa betalar killen som talat igen...

Jojje skrev:
Pepp91 skrev:Mina föräldrar får ihop 50 000 tillsammans varje månad och då är min pappa elektriker och morsan är ekonom. Och 50 000 räcker för en familj med 2 föräldrar och 3 barn, så jag tycker att hockeyspelarna börjar bli lite väl giriga.
Räcker till vad? Min far tjänar dubbelt så mycket som dina föräldrar tjänar på ett år, varje månad...

Klart man vill ha mer pengar. Mycket vill ha mer.
men de är ju bara till att "gratulera" dig iaf...
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Jacke skrev:Killen har vunnit på triss och måste väl få ur sig det lite lagom skrytsamt. Men Jojje är väl bästa exemplet på att pengar inte gör någon lycklig ;)
Men fortsätt att vara avundsjuka nu småflickor.

Tog upp det för att det var någon tomte som tyckte att man måste gå för att det var gratis...
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Dags för vinst, 7-0!
GOGO FIMPEN!
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Jojje skrev: Ursäkta? Tror du att det är en ekonomisk fråga för mig? Nu är jag god för mer än alla ni här inne tillsammans i stort sett så det ekonomiska har aldrig varit ett bekymmer precis och jag har alltid säsongskort. Däremot är min tid dyrbar och jag hinner inte alltid att gå.

Nej Jojje, jag vet att din pappa är jätterik.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

Jojje skrev: Däremot är min tid dyrbar och jag hinner inte alltid att gå.
tar det för lång tid att stå framför spegeln och fixa backslicket och kolla i garderoben vilken rosa skjorta du ska ha?;]...
Skriv svar