Djurgårdens IF - Frölunda HC, 5/9 2006
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 5/9 2006
Någon som vet hur man får tag i biljeterna ?
Å hur myckeyt kostar dem ?
Å hur myckeyt kostar dem ?
- Blåränderna går aldrig ur
Ursäkta? Tror du att det är en ekonomisk fråga för mig? Nu är jag god för mer än alla ni här inne tillsammans i stort sett så det ekonomiska har aldrig varit ett bekymmer precis och jag har alltid säsongskort. Däremot är min tid dyrbar och jag hinner inte alltid att gå.Hovet skrev:Du bor i Stockholm, du SKA finnas på plats på Hovet. Något annat är inte acceptabelt när det är gratis entré samt match mot Frölunda.
Men denna match kan jag se. Ska bli kul att se om vi faller på målsnöret som vi gjorde förra säsongen mest hela tiden.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
nämen är de inte pappa betalar killen som talat igen...Jojje skrev:Ursäkta? Tror du att det är en ekonomisk fråga för mig? Nu är jag god för mer än alla ni här inne tillsammans i stort sett så det ekonomiska har aldrig varit ett bekymmer precis och jag har alltid säsongskort. Däremot är min tid dyrbar och jag hinner inte alltid att gå.Hovet skrev:Du bor i Stockholm, du SKA finnas på plats på Hovet. Något annat är inte acceptabelt när det är gratis entré samt match mot Frölunda.
Men denna match kan jag se. Ska bli kul att se om vi faller på målsnöret som vi gjorde förra säsongen mest hela tiden.
men de är ju bara till att "gratulera" dig iaf...Jojje skrev:Räcker till vad? Min far tjänar dubbelt så mycket som dina föräldrar tjänar på ett år, varje månad...Pepp91 skrev:Mina föräldrar får ihop 50 000 tillsammans varje månad och då är min pappa elektriker och morsan är ekonom. Och 50 000 räcker för en familj med 2 föräldrar och 3 barn, så jag tycker att hockeyspelarna börjar bli lite väl giriga.
Klart man vill ha mer pengar. Mycket vill ha mer.
Nej Jojje, jag vet att din pappa är jätterik.Jojje skrev: Ursäkta? Tror du att det är en ekonomisk fråga för mig? Nu är jag god för mer än alla ni här inne tillsammans i stort sett så det ekonomiska har aldrig varit ett bekymmer precis och jag har alltid säsongskort. Däremot är min tid dyrbar och jag hinner inte alltid att gå.