Djurgårdens IF - Frölunda HC, 5/9 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
isolerad

Inlägg av isolerad »

Men herregud att ni orkar tjafsa med jojje i tråd efter tråd! Ignorera honom istället om ni vill att han ska hålla käften.
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

Vad jag tror så har kanske Jojje inte en sådan Rik farsa han skryter om.. :shock:

Om du nu har det hur moget är det att skryta om det.. :x
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Det känns lika moget att tjafsa om det som att skryta om det... Killen har nämnt det ett par gånger, vem bryr sig?
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Det är det här Jojje vill uppnå ;) Spydiga kommentarer som gör allt till en gröt. Men måste erkänna att även jag tycker detta är kul så säg till Jojje när du lägger tangentbordet på hyllan så kan jag ta över ditt konto ;)
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Kan bara hålla med Jojje här. Gratis inträde eller inte spelar för min del ingen som helst roll. Går i mån av tid och prioritering helt enkelt. Om det sedan hade kostat 100 eller inte är av mindre betydelse.

Eventuellt dyker man upp hänger nog mest på hur pigg man känner sig...
Användarvisningsbild
Royen

Stockholm

Inlägg av Royen »

For oss som ikke bor i Stockholm er det en vanvittig tanke at noen som bor der ikke går på kamp. I hvert fall om man har råd.
Det er langt fra
Bergen til Hovet
m0ng00se

Re: Stockholm

Inlägg av m0ng00se »

Royen skrev:For oss som ikke bor i Stockholm er det en vanvittig tanke at noen som bor der ikke går på kamp. I hvert fall om man har råd.
jupp...håller med...jag skulle vara gjuten på varje match..eller iaf 70% av dem;)...
Användarvisningsbild
Strömberg=power

Re: Stockholm

Inlägg av Strömberg=power »

m0ng00se skrev:
Royen skrev:For oss som ikke bor i Stockholm er det en vanvittig tanke at noen som bor der ikke går på kamp. I hvert fall om man har råd.
jupp...håller med...jag skulle vara gjuten på varje match..eller iaf 70% av dem;)...
Frölunda tog ett kort break från hockeyn i veckan och åkte till Kinnekulle Ring och körde bilar i 5(?)miljonersklassen. Kanske DIF skulle göra något liknande innan elitseristarten för att komma ifrån hockeyn lite i och med att de har gjort ett kanonjobb i Nordic trophy. Sen behöver de ju inte vara bilar.
Djurgården-Ett lag i med och motvind
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Jag röstar på en veckas överlevnadsläger i det fria som på Boorkens tid!

Det borde kunna svetsa samman kedjorna!
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Kan dom inte gå en dag på IKEA i kungens kurva? Är man fortfarande inte lacka på varann efter en sån dag klarar man nog allt!

Snacka om överlevnads läger!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Är det någon som har pejl på om det kan bli ordinarie lag imorgon?

De flesta av våra krigare hade ju mindre skador om jag fattat det hela rätt.

Tror nämligen att vi behöver ha varenda spelare tillgänglig i denna fajt...
Kagen

Inlägg av Kagen »

Jojje skrev:Känn er hedrade, ingen annan än underskriven själv kommer att befinna sig på hovet... :wink:
Blir det inte jävligt tomt med bara Jojje på plats?
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Matchen mot Djurgården då?

Viktig av flera anledningar, hävdar Lundh.

– Vi vill komma så högt som möjligt i tabellen, självklart. Men det ska också bli spännande att möta Djurgården, de har ett rätt nytt lag, har gått bra och spelar tydligen rätt försvarsinriktad hockey. Värdefullt för oss att stöta på dem inför elitseriestarten.

Frölunda kommer att köra på ganska hårt verkar det som. Men dom låter unge målvakten Gistedt stå, så om vi får in någon snabb puck så kan han nog bli ganska så darrig resten av matchen. :D
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Någon som vet om det blir live-uppdateringar på Svenskafans?
Användarvisningsbild
Kid Notorious
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Kid Notorious »

Pepp91 skrev:Någon som vet om det blir live-uppdateringar på Svenskafans?
Det lutar nog åt det. Har inte hört med Don_T än, men har han bara möjlighet så kommer det att finnas. :wink:
Skriv svar