Det är det här Jojje vill uppnå ;) Spydiga kommentarer som gör allt till en gröt. Men måste erkänna att även jag tycker detta är kul så säg till Jojje när du lägger tangentbordet på hyllan så kan jag ta över ditt konto ;)
Kan bara hålla med Jojje här. Gratis inträde eller inte spelar för min del ingen som helst roll. Går i mån av tid och prioritering helt enkelt. Om det sedan hade kostat 100 eller inte är av mindre betydelse.
Eventuellt dyker man upp hänger nog mest på hur pigg man känner sig...
Royen skrev:For oss som ikke bor i Stockholm er det en vanvittig tanke at noen som bor der ikke går på kamp. I hvert fall om man har råd.
jupp...håller med...jag skulle vara gjuten på varje match..eller iaf 70% av dem;)...
Frölunda tog ett kort break från hockeyn i veckan och åkte till Kinnekulle Ring och körde bilar i 5(?)miljonersklassen. Kanske DIF skulle göra något liknande innan elitseristarten för att komma ifrån hockeyn lite i och med att de har gjort ett kanonjobb i Nordic trophy. Sen behöver de ju inte vara bilar.
Jojje skrev:Känn er hedrade, ingen annan än underskriven själv kommer att befinna sig på hovet...
Blir det inte jävligt tomt med bara Jojje på plats?
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
– Vi vill komma så högt som möjligt i tabellen, självklart. Men det ska också bli spännande att möta Djurgården, de har ett rätt nytt lag, har gått bra och spelar tydligen rätt försvarsinriktad hockey. Värdefullt för oss att stöta på dem inför elitseriestarten.
Frölunda kommer att köra på ganska hårt verkar det som. Men dom låter unge målvakten Gistedt stå, så om vi får in någon snabb puck så kan han nog bli ganska så darrig resten av matchen.