Kul att fler ser Printz som en viktig kugge. Det är först när han inte spelar man ser hur mycket hans tyngd betyder för laget. Jag har länge sett honom som en självskriven top 4 back i laget.-daniel- skrev:Tror och hoppas på någon tillbaka...Printz känns viktigast. Då tror jag vi kan kriga till oss ett 2-2 resultat (och självklart torska i sudden), annars blir det oerhört tufft. Ser dock ut som FBK har en del viktiga pjäser borta också? B.la Wallin.
Många kritiserar honom för sitt spelsinne, men så dåligt är det inte.
Hoppas han stannar hos oss flera år framöver då jag tycker han är en av spelarna i laget som alltid gör sitt. Hans tuffhet och rejäla tacklingar ger vårt lag ytterligare en dimension. Printz släpper inte många förbi sig och står verkligen upp för laget.
Verkar vara många på detta forum som inte ser hur bra back han egentligen är. Han skulle helt klart förtjäna mer hyllningar. Varje lag behöver spelare som Printz.
Jag skulle endast bänka Printz om vi värvade 5 st Staffan kopior. Och det lär aldrig hända.
Matchen ikväll då? Med samma lag som mot Tälje blir det nog för tufft. Men kommer några tillbaka kan vi ge dem en rejäl match. FBK ser riktigt vassa ut och kan nog ta hem serien i år.