Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Klacktråden - Järnkaminerna

Inlägg av Kentta »

Jaså minsann, var tydligen fler aktiva än vad jag trodde! Kul!

Tycker vi skulle dra ihop en forumträff innan match någon gång, skulle vara kul att få ett ansikte bakom varje inlägg :)
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Heaty skrev:
Daniel942 skrev:Okej :) Jag har plåt på Rad 7, jag och killen brevid mig körde på rätt bra. (Han hade en flagga)
Jaså? Jag har aktiv-sittplats på Rad 6. Men nu har jag väl outat mig totalt :( ^^.
Skämt å sido, mycket kul match. Hoppas det här håller i sig ;)
EDIT: Jag var förövrigt jävligt aktiv!
Se där, då ses vi nästa lördag :D
DIF!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Den här bilden var riktigt schysst:

Bild

Stora creds till skaparna! :D
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
BIBO

Inlägg av BIBO »

Edin skrev:Den här bilden var riktigt schysst:

http://www.difhockey.se/bilder/nymapp/3dhk6636.jpg

Stora creds till skaparna! :D

Riktigt snygg! en av våra snyggare flaggor helt klart!

Blue Brigade (stavning? :oops: ) hade också en skön flagga under SFGD - hyll!
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."

Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Pinsamt dålig stämning stundtals igår, fruktansvärt mycket klackturister.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Biaas

Inlägg av Biaas »

Edin skrev:Pinsamt dålig stämning stundtals igår, fruktansvärt mycket klackturister.
Ingen ursäkt att det är tyst långa stunder. Bara att ladda om spelarmässigt och läktarmässigt.
På tisdag krossar vi sålnaråttorna.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

LET'S GO FUCKING MENTAL!

Imorgon förväntar jag mig ett sjujävla drag från och med 15 minuter innan match till slutet!
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Så sjunger vi ännu högre och ännu mer på torsdag istället för att sörja denna förlusten. Ok?
Användarvisningsbild
dutti

Inlägg av dutti »

Oj, kollade just "publikbilder från derbyt" på DIFTV... Skulle jag ju inge gjort.

Känslan jag fick i klacken var fan värdelös. Har ingen, ingen råkat ramla in på ett fotbollsderby? Hälften av klacken är ju bara ena jävla medgångare som inte vet hur man tar i för att sjunga ut en annan klack.

Det är fan en sak att få globen att koka mot linköping när det är 13000 djurgårdare där. Men ska vi vara 2000 mot 11850 gnagare så krävs det fan att man tar i lite.

Jag vet inte vad jag skäms mest över, att vi vek ner oss så jävligt på isen eller att vi stod som nåt högstadiegäng på läktarn.

Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
Du är med oss överallt, Stefan.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

dutti skrev:Oj, kollade just "publikbilder från derbyt" på DIFTV... Skulle jag ju inge gjort.

Känslan jag fick i klacken var fan värdelös. Har ingen, ingen råkat ramla in på ett fotbollsderby? Hälften av klacken är ju bara ena jävla medgångare som inte vet hur man tar i för att sjunga ut en annan klack.

Det är fan en sak att få globen att koka mot linköping när det är 13000 djurgårdare där. Men ska vi vara 2000 mot 11850 gnagare så krävs det fan att man tar i lite.

Jag vet inte vad jag skäms mest över, att vi vek ner oss så jävligt på isen eller att vi stod som nåt högstadiegäng på läktarn.

Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
Håller helt med, hälften av alla som stod där idag sjöng kanske i två minuter, de "fina grabbarna" var ju mer intresserade av att puckla på ordningsvakter. Helvete!
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Slut leden! Nu kör vi järnet på torsdag. Aktiv sitt och klacken ska fan visa att vi står bakom grabbarna i både med- och motgång. Sjung högt och väck grannen! Känner du för att bua ut laget eller stå och hålla käften tänk efter en gång till. Nu behövs vi. Dags att väcka Djurgården!!!!!! Till den som kastade in bengalen mot våra egna spelare: Gillar inte våld men du skulle fan behöva ett par rejäla smällar...
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

DIFVästertorp skrev:Slut leden! Nu kör vi järnet på torsdag. Aktiv sitt och klacken ska fan visa att vi står bakom grabbarna i både med- och motgång. Sjung högt och väck grannen! Känner du för att bua ut laget eller stå och hålla käften tänk efter en gång till. Nu behövs vi. Dags att väcka Djurgården!!!!!! Till den som kastade in bengalen mot våra egna spelare: Gillar inte våld men du skulle fan behöva ett par rejäla smällar...
Bra sagt det där om bengalen, och tycker det var grymt rätt av den där "Klackledaren" (Har inget namn) Som personligen gick upp och sa åt den där liraren som satte sig efter 3-2 målet att ställa sig upp och visa att han är en riktig djurgårdare. Vet att många säger det, men vi har alldeles för många som står i klacken och håller käften. SJUNG PÅ För i helvete.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
alext

Inlägg av alext »

dutti skrev: Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
Vad kallar du oss? Är du råtta eller?
Användarvisningsbild
dutti

Inlägg av dutti »

alext skrev:
dutti skrev: Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
haha förlåt herrn, visste inte att ajk hade ensamrätt på det ordet...
Du är med oss överallt, Stefan.
alext

Inlägg av alext »

dutti skrev:
alext skrev:
haha förlåt herrn, visste inte att ajk hade ensamrätt på det ordet...
Det är ett skällsord, tror du att vraken kallar sig själva för "vrak"? Läxa inte upp andra när du själv inte har koll.
Skriv svar