Daniel942 skrev:Okej Jag har plåt på Rad 7, jag och killen brevid mig körde på rätt bra. (Han hade en flagga)
Jaså? Jag har aktiv-sittplats på Rad 6. Men nu har jag väl outat mig totalt ^^.
Skämt å sido, mycket kul match. Hoppas det här håller i sig
EDIT: Jag var förövrigt jävligt aktiv!
Oj, kollade just "publikbilder från derbyt" på DIFTV... Skulle jag ju inge gjort.
Känslan jag fick i klacken var fan värdelös. Har ingen, ingen råkat ramla in på ett fotbollsderby? Hälften av klacken är ju bara ena jävla medgångare som inte vet hur man tar i för att sjunga ut en annan klack.
Det är fan en sak att få globen att koka mot linköping när det är 13000 djurgårdare där. Men ska vi vara 2000 mot 11850 gnagare så krävs det fan att man tar i lite.
Jag vet inte vad jag skäms mest över, att vi vek ner oss så jävligt på isen eller att vi stod som nåt högstadiegäng på läktarn.
Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
dutti skrev:Oj, kollade just "publikbilder från derbyt" på DIFTV... Skulle jag ju inge gjort.
Känslan jag fick i klacken var fan värdelös. Har ingen, ingen råkat ramla in på ett fotbollsderby? Hälften av klacken är ju bara ena jävla medgångare som inte vet hur man tar i för att sjunga ut en annan klack.
Det är fan en sak att få globen att koka mot linköping när det är 13000 djurgårdare där. Men ska vi vara 2000 mot 11850 gnagare så krävs det fan att man tar i lite.
Jag vet inte vad jag skäms mest över, att vi vek ner oss så jävligt på isen eller att vi stod som nåt högstadiegäng på läktarn.
Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
Håller helt med, hälften av alla som stod där idag sjöng kanske i två minuter, de "fina grabbarna" var ju mer intresserade av att puckla på ordningsvakter. Helvete!
Slut leden! Nu kör vi järnet på torsdag. Aktiv sitt och klacken ska fan visa att vi står bakom grabbarna i både med- och motgång. Sjung högt och väck grannen! Känner du för att bua ut laget eller stå och hålla käften tänk efter en gång till. Nu behövs vi. Dags att väcka Djurgården!!!!!! Till den som kastade in bengalen mot våra egna spelare: Gillar inte våld men du skulle fan behöva ett par rejäla smällar...
DIFVästertorp skrev:Slut leden! Nu kör vi järnet på torsdag. Aktiv sitt och klacken ska fan visa att vi står bakom grabbarna i både med- och motgång. Sjung högt och väck grannen! Känner du för att bua ut laget eller stå och hålla käften tänk efter en gång till. Nu behövs vi. Dags att väcka Djurgården!!!!!! Till den som kastade in bengalen mot våra egna spelare: Gillar inte våld men du skulle fan behöva ett par rejäla smällar...
Bra sagt det där om bengalen, och tycker det var grymt rätt av den där "Klackledaren" (Har inget namn) Som personligen gick upp och sa åt den där liraren som satte sig efter 3-2 målet att ställa sig upp och visa att han är en riktig djurgårdare. Vet att många säger det, men vi har alldeles för många som står i klacken och håller käften. SJUNG PÅ För i helvete.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66