Tycker vi skulle dra ihop en forumträff innan match någon gång, skulle vara kul att få ett ansikte bakom varje inlägg
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Jaså minsann, var tydligen fler aktiva än vad jag trodde! Kul!
Tycker vi skulle dra ihop en forumträff innan match någon gång, skulle vara kul att få ett ansikte bakom varje inlägg
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Se där, då ses vi nästa lördagHeaty skrev:Jaså? Jag har aktiv-sittplats på Rad 6. Men nu har jag väl outat mig totaltDaniel942 skrev:OkejJag har plåt på Rad 7, jag och killen brevid mig körde på rätt bra. (Han hade en flagga)
^^.
Skämt å sido, mycket kul match. Hoppas det här håller i sig
EDIT: Jag var förövrigt jävligt aktiv!
DIF!
Den här bilden var riktigt schysst:

Stora creds till skaparna!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Edin skrev:Den här bilden var riktigt schysst:
http://www.difhockey.se/bilder/nymapp/3dhk6636.jpg
Riktigt snygg! en av våra snyggare flaggor helt klart!
Blue Brigade (stavning?
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Pinsamt dålig stämning stundtals igår, fruktansvärt mycket klackturister.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ingen ursäkt att det är tyst långa stunder. Bara att ladda om spelarmässigt och läktarmässigt.Edin skrev:Pinsamt dålig stämning stundtals igår, fruktansvärt mycket klackturister.
På tisdag krossar vi sålnaråttorna.
LET'S GO FUCKING MENTAL!
Imorgon förväntar jag mig ett sjujävla drag från och med 15 minuter innan match till slutet!
Imorgon förväntar jag mig ett sjujävla drag från och med 15 minuter innan match till slutet!
Losing all hope was freedom.
Så sjunger vi ännu högre och ännu mer på torsdag istället för att sörja denna förlusten. Ok?
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Oj, kollade just "publikbilder från derbyt" på DIFTV... Skulle jag ju inge gjort.
Känslan jag fick i klacken var fan värdelös. Har ingen, ingen råkat ramla in på ett fotbollsderby? Hälften av klacken är ju bara ena jävla medgångare som inte vet hur man tar i för att sjunga ut en annan klack.
Det är fan en sak att få globen att koka mot linköping när det är 13000 djurgårdare där. Men ska vi vara 2000 mot 11850 gnagare så krävs det fan att man tar i lite.
Jag vet inte vad jag skäms mest över, att vi vek ner oss så jävligt på isen eller att vi stod som nåt högstadiegäng på läktarn.
Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
Känslan jag fick i klacken var fan värdelös. Har ingen, ingen råkat ramla in på ett fotbollsderby? Hälften av klacken är ju bara ena jävla medgångare som inte vet hur man tar i för att sjunga ut en annan klack.
Det är fan en sak att få globen att koka mot linköping när det är 13000 djurgårdare där. Men ska vi vara 2000 mot 11850 gnagare så krävs det fan att man tar i lite.
Jag vet inte vad jag skäms mest över, att vi vek ner oss så jävligt på isen eller att vi stod som nåt högstadiegäng på läktarn.
Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
Du är med oss överallt, Stefan.
Håller helt med, hälften av alla som stod där idag sjöng kanske i två minuter, de "fina grabbarna" var ju mer intresserade av att puckla på ordningsvakter. Helvete!dutti skrev:Oj, kollade just "publikbilder från derbyt" på DIFTV... Skulle jag ju inge gjort.
-
DIFVästertorp
- Säsongskort: Ja
Slut leden! Nu kör vi järnet på torsdag. Aktiv sitt och klacken ska fan visa att vi står bakom grabbarna i både med- och motgång. Sjung högt och väck grannen! Känner du för att bua ut laget eller stå och hålla käften tänk efter en gång till. Nu behövs vi. Dags att väcka Djurgården!!!!!! Till den som kastade in bengalen mot våra egna spelare: Gillar inte våld men du skulle fan behöva ett par rejäla smällar...
Djurgårdens IF
Bra sagt det där om bengalen, och tycker det var grymt rätt av den där "Klackledaren" (Har inget namn) Som personligen gick upp och sa åt den där liraren som satte sig efter 3-2 målet att ställa sig upp och visa att han är en riktig djurgårdare. Vet att många säger det, men vi har alldeles för många som står i klacken och håller käften. SJUNG PÅ För i helvete.DIFVästertorp skrev:Slut leden! Nu kör vi järnet på torsdag. Aktiv sitt och klacken ska fan visa att vi står bakom grabbarna i både med- och motgång. Sjung högt och väck grannen! Känner du för att bua ut laget eller stå och hålla käften tänk efter en gång till. Nu behövs vi. Dags att väcka Djurgården!!!!!! Till den som kastade in bengalen mot våra egna spelare: Gillar inte våld men du skulle fan behöva ett par rejäla smällar...
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Vad kallar du oss? Är du råtta eller?dutti skrev: Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
haha förlåt herrn, visste inte att ajk hade ensamrätt på det ordet...alext skrev:Vad kallar du oss? Är du råtta eller?dutti skrev: Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.
Du är med oss överallt, Stefan.
Det är ett skällsord, tror du att vraken kallar sig själva för "vrak"? Läxa inte upp andra när du själv inte har koll.dutti skrev:haha förlåt herrn, visste inte att ajk hade ensamrätt på det ordet...alext skrev:Vad kallar du oss? Är du råtta eller?dutti skrev: Jag längtar tills torsdag, då hoppas jag att det bara är riktiga gårdare som dyker upp.