Välkommen Mario Kempe!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
season
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Välkommen Mario Kempe!

Inlägg av season »

tomten skrev:
Intressant att höra att han hela tiden säger "dom" om DIF. Det kommer nog nu bytas ut illa kvickt till "vi". Verkar vara en sympatisk kille i alla fall.
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
Användarvisningsbild
starvin_marwin
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av starvin_marwin »

Jag tror som fan på Kempe, tror han kommer utvecklas och slå igenom i DIF

Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Varför måste alla pröva lyckan någon annanstans just nästa säsong? Helvete, tycker att några kunde stannat så hade vi haft en liten chans på guldet iaf.. Men nu ska vi fan inte deppa bara för att Mackan kanske försvinner, eller ska vi det?
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Kentta skrev:Varför måste alla pröva lyckan någon annanstans just nästa säsong? Helvete, tycker att några kunde stannat så hade vi haft en liten chans på guldet iaf.. Men nu ska vi fan inte deppa bara för att Mackan kanske försvinner, eller ska vi det?
Nej, ska man se något positivt i det (vet att det är svårt), så är det ju så att det nu öppnas möjlighet att ta in en klasscenter till andralinan.
Nisse - Otto - Ölvestad och Kempe - Ny center - Krüger är två rätt fina linor ändå..
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

starvin_marwin skrev:
Kentta skrev:Varför måste alla pröva lyckan någon annanstans just nästa säsong? Helvete, tycker att några kunde stannat så hade vi haft en liten chans på guldet iaf.. Men nu ska vi fan inte deppa bara för att Mackan kanske försvinner, eller ska vi det?
Nej, ska man se något positivt i det (vet att det är svårt), så är det ju så att det nu öppnas möjlighet att ta in en klasscenter till andralinan.
Nisse - Otto - Ölvestad och Kempe - Ny center - Krüger är två rätt fina linor ändå..
Såg nu att jag skrev i helt fel tråd, inlägget var ju ämnat för Silly Season tråden, men man fick ju ändå ett positivt svar! :D
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Kentta skrev:
starvin_marwin skrev:
Såg nu att jag skrev i helt fel tråd, inlägget var ju ämnat för Silly Season tråden, men man fick ju ändå ett positivt svar! :D
Jag nämnde Kempe i mitt svar så jag tyckte det blev befogat då :)
Skriv svar