Intressant att höra att han hela tiden säger "dom" om DIF. Det kommer nog nu bytas ut illa kvickt till "vi". Verkar vara en sympatisk kille i alla fall.tomten skrev:
Välkommen Mario Kempe!
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Välkommen Mario Kempe!
ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tror som fan på Kempe, tror han kommer utvecklas och slå igenom i DIF
Varför måste alla pröva lyckan någon annanstans just nästa säsong? Helvete, tycker att några kunde stannat så hade vi haft en liten chans på guldet iaf.. Men nu ska vi fan inte deppa bara för att Mackan kanske försvinner, eller ska vi det?
- starvin_marwin
Nej, ska man se något positivt i det (vet att det är svårt), så är det ju så att det nu öppnas möjlighet att ta in en klasscenter till andralinan.Kentta skrev:Varför måste alla pröva lyckan någon annanstans just nästa säsong? Helvete, tycker att några kunde stannat så hade vi haft en liten chans på guldet iaf.. Men nu ska vi fan inte deppa bara för att Mackan kanske försvinner, eller ska vi det?
Nisse - Otto - Ölvestad och Kempe - Ny center - Krüger är två rätt fina linor ändå..
Såg nu att jag skrev i helt fel tråd, inlägget var ju ämnat för Silly Season tråden, men man fick ju ändå ett positivt svar!starvin_marwin skrev:Nej, ska man se något positivt i det (vet att det är svårt), så är det ju så att det nu öppnas möjlighet att ta in en klasscenter till andralinan.Kentta skrev:Varför måste alla pröva lyckan någon annanstans just nästa säsong? Helvete, tycker att några kunde stannat så hade vi haft en liten chans på guldet iaf.. Men nu ska vi fan inte deppa bara för att Mackan kanske försvinner, eller ska vi det?
Nisse - Otto - Ölvestad och Kempe - Ny center - Krüger är två rätt fina linor ändå..

- starvin_marwin
Jag nämnde Kempe i mitt svar så jag tyckte det blev befogat dåKentta skrev:Såg nu att jag skrev i helt fel tråd, inlägget var ju ämnat för Silly Season tråden, men man fick ju ändå ett positivt svar!starvin_marwin skrev:Nej, ska man se något positivt i det (vet att det är svårt), så är det ju så att det nu öppnas möjlighet att ta in en klasscenter till andralinan.Kentta skrev:Varför måste alla pröva lyckan någon annanstans just nästa säsong? Helvete, tycker att några kunde stannat så hade vi haft en liten chans på guldet iaf.. Men nu ska vi fan inte deppa bara för att Mackan kanske försvinner, eller ska vi det?