Elitseriens Fair Player - Rösta på Ronnie!
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Elitseriens Fair Player - Rösta på Ronnie!
Ronnie leder för närvarande omröstning om elitseriens fair player, men bara med 0,5 %. Ni som inte röstat, gör det och glöm inte bort att man får rösta en gång per dag
-
Re: Fair Play
Självklart!FredrikA skrev:Där jag sitter på mitt jobb nu har jag tillgång till 8 olika datorer med internet uppkoppling.
Vad säger ni, skall jag lägga in 8 röster om dagen på Ronnie?

- Diffe89
- Kontakt:
Kanske inte då bara är utvisningsminuter som spelar in, eller hur mycket poäng man gör. Förstår inte alls varför Jörgen Jönsson är kandidat, det enda han gör är ju att hakas och klaga på domaren (tillsammans med typ 5 lagkamrater)Boråsaren skrev:Tycker allt att Bremberg är årets fairplay. Massor av matcher, massor av poäng och endast 2 utvisningar, totalt sex minuter!
- Emil Svelander
Bremberg blev framröstad som årets Fair Play spelare av elitseriens egna spelare, men fansen ska ju ha mer rätt än de som är på isen?Diffe89 skrev: Kanske inte då bara är utvisningsminuter som spelar in, eller hur mycket poäng man gör. Förstår inte alls varför Jörgen Jönsson är kandidat, det enda han gör är ju att hakas och klaga på domaren (tillsammans med typ 5 lagkamrater)
- Diffe89
- Kontakt:
Det visste jag faktiskt inte. Kan ju va kul då om DIF har Elitseriens Fair Play-spelare både enligt fansen och spelarna, speciellt om det är två olika spelareBoråsaren skrev:Bremberg blev framröstad som årets Fair Play spelare av elitseriens egna spelare, men fansen ska ju ha mer rätt än de som är på isen?Diffe89 skrev: Kanske inte då bara är utvisningsminuter som spelar in, eller hur mycket poäng man gör. Förstår inte alls varför Jörgen Jönsson är kandidat, det enda han gör är ju att hakas och klaga på domaren (tillsammans med typ 5 lagkamrater)

In och rösta med er!!!!!!!
Det skiljer bara 0,6% mellan Ronnie och "Fjönsson"
http://www.polarnopyret.se/flash.asp?id=fairplay.swf
Det skiljer bara 0,6% mellan Ronnie och "Fjönsson"

http://www.polarnopyret.se/flash.asp?id=fairplay.swf
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
- Kid Notorious