Elitseriens Fair Player - Rösta på Ronnie!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Elitseriens Fair Player - Rösta på Ronnie!

Inlägg av Diffe89 »

Ronnie leder för närvarande omröstning om elitseriens fair player, men bara med 0,5 %. Ni som inte röstat, gör det och glöm inte bort att man får rösta en gång per dag
FredrikA

Fair Play

Inlägg av FredrikA »

Där jag sitter på mitt jobb nu har jag tillgång till 8 olika datorer med internet uppkoppling.

Vad säger ni, skall jag lägga in 8 röster om dagen på Ronnie?
Therocket1

Re: Fair Play

Inlägg av Therocket1 »

FredrikA skrev:Där jag sitter på mitt jobb nu har jag tillgång till 8 olika datorer med internet uppkoppling.

Vad säger ni, skall jag lägga in 8 röster om dagen på Ronnie?
Självklart! :D:D
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Tycker allt att Bremberg är årets fairplay. Massor av matcher, massor av poäng och endast 2 utvisningar, totalt sex minuter!
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Boråsaren skrev:Tycker allt att Bremberg är årets fairplay. Massor av matcher, massor av poäng och endast 2 utvisningar, totalt sex minuter!
Kanske inte då bara är utvisningsminuter som spelar in, eller hur mycket poäng man gör. Förstår inte alls varför Jörgen Jönsson är kandidat, det enda han gör är ju att hakas och klaga på domaren (tillsammans med typ 5 lagkamrater)
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Bremberg är väl inte den där riktiga ledartypen eller har jag fel? Han är väl mer Foppa än Sundin om man skall jämföra så.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Diffe89 skrev: Kanske inte då bara är utvisningsminuter som spelar in, eller hur mycket poäng man gör. Förstår inte alls varför Jörgen Jönsson är kandidat, det enda han gör är ju att hakas och klaga på domaren (tillsammans med typ 5 lagkamrater)
Bremberg blev framröstad som årets Fair Play spelare av elitseriens egna spelare, men fansen ska ju ha mer rätt än de som är på isen?
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Boråsaren skrev:
Diffe89 skrev: Kanske inte då bara är utvisningsminuter som spelar in, eller hur mycket poäng man gör. Förstår inte alls varför Jörgen Jönsson är kandidat, det enda han gör är ju att hakas och klaga på domaren (tillsammans med typ 5 lagkamrater)
Bremberg blev framröstad som årets Fair Play spelare av elitseriens egna spelare, men fansen ska ju ha mer rätt än de som är på isen?
Det visste jag faktiskt inte. Kan ju va kul då om DIF har Elitseriens Fair Play-spelare både enligt fansen och spelarna, speciellt om det är två olika spelare :P
pekka21

Inlägg av pekka21 »

Kom igen nu och rösta på Ronnie så att han vinner just nu leder han med 1,9% före Jörgen Jönsson och vi kan inte låta en gnällspik vinna eller hur? Kom ihåg att man kan rösta en gång varje dag!!!////DIF I MITT HJÄRTA!!!
Pluggen

Inlägg av Pluggen »

Hur länge håller omröstningen på?
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

In och rösta med er!!!!!!!
Det skiljer bara 0,6% mellan Ronnie och "Fjönsson" :shock:

http://www.polarnopyret.se/flash.asp?id=fairplay.swf
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
pekka21

Inlägg av pekka21 »

Ronnir leder nu med förkrossande 32,8% till den som är tvåa, men sluta inte att rösta för det utan rösta en gång varje dag så vinner han en överlägsen seger.////DIF I MITT HJÄRTA
Användarvisningsbild
Kid Notorious

Inlägg av Kid Notorious »

Ja vad fasen har hänt där? När jag röstade imorse var det bara nån procents skillnad och nu leder han med över 30%.
Aja, ska inte klaga. Go Ronnie! 8)
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Vad har hänt? :P Skitbra ju! :D
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

För mig funkar det inte att rösta, det står "Du har redan röstat idag" fast jag röstade senast typ i onsdags...
Skriv svar