Nu eller aldrig
Nu eller aldrig
Nu är det dags att alla Djurgårdare som kan tar sig till hemma (och borta) matcherna. Vi har en klar chans till slutspel och det är en stor skandal att det endast kommer 5-6000 på hemma matcherna. DET SKA VA MINST 10000 som bär fram vårat lag.
På måndag är det upp till bevis, då skall serieledarna från Gevalia land krossas så kom, stötta och bär fram laget.
Ni mins väl vad vår taggade målis, Lassila sa: MED FULLSATT ARENA ÄR VI OSLAGBARA.
På måndag är det upp till bevis, då skall serieledarna från Gevalia land krossas så kom, stötta och bär fram laget.
Ni mins väl vad vår taggade målis, Lassila sa: MED FULLSATT ARENA ÄR VI OSLAGBARA.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Tyvärr har ju Brynäs en sån jävla form att det kanske inte hjälper om det blir en publikfest...Emil svelander skrev:Jag tror att, om vi vinner i Timrå kommer Brynäsmatchen att bli en publikfest.
Brynäs drar oftast en hel del folk i Sthlm och det äldre gardet gillar vad jag vet dessa matcher eftersom de minns gamla klassiska möten.
- Emil Svelander
Det är ju ganska stor risk att vi torskar, men jag tror inte grabbarna vill förlora 2 hemmamatcher i rad. Om publiken kommer tror jag också att grabbarna bjuder tillbaka.Diffe89 skrev:Tyvärr har ju Brynäs en sån jävla form att det kanske inte hjälper om det blir en publikfest...Emil svelander skrev:Jag tror att, om vi vinner i Timrå kommer Brynäsmatchen att bli en publikfest.
Brynäs drar oftast en hel del folk i Sthlm och det äldre gardet gillar vad jag vet dessa matcher eftersom de minns gamla klassiska möten.
Senast redigerad av Emil Svelander den 2007-01-19 22:48:31, redigerad totalt 1 gånger.
Sjunger avgå Johnny...
- Emil Svelander
Emil svelander skrev:Det är ju ganska stor risk att vi torskar, menjag tror inte grabbarna vill förlora 2 hemmamatcher i rad. Om publiken kommer tror jag också att grabbarna bjuder tillbaka.Diffe89 skrev:Tyvärr har ju Brynäs en sån jävla form att det kanske inte hjälper om det blir en publikfest...Emil svelander skrev:Jag tror att, om vi vinner i Timrå kommer Brynäsmatchen att bli en publikfest.
Sjunger avgå Johnny...
Respekt! Du åker alltså Luleå-Sthlm, på en måndag för att se DIF-lira hockey? Droppar du förbi Sportbaren innan matchen så väntar ett par kalla på dig!Enbom skrev:Själv ska man åka dom 120 milen från Luleå till Brynäs-matchen.
Jag möter väl minst 1-2000 i klacken?
Tar du din klack-siffra och delar på 10...så är det RIKTIGT bra mot vad vi brukar ha.
Lycka är att vara djurgårdare