Nu eller aldrig

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
DIFGUTE

Nu eller aldrig

Inlägg av DIFGUTE »

Nu är det dags att alla Djurgårdare som kan tar sig till hemma (och borta) matcherna. Vi har en klar chans till slutspel och det är en stor skandal att det endast kommer 5-6000 på hemma matcherna. DET SKA VA MINST 10000 som bär fram vårat lag.
På måndag är det upp till bevis, då skall serieledarna från Gevalia land krossas så kom, stötta och bär fram laget.

Ni mins väl vad vår taggade målis, Lassila sa: MED FULLSATT ARENA ÄR VI OSLAGBARA.
Användarvisningsbild
nils_3

Inlägg av nils_3 »

Word
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Jag tror att, om vi vinner i Timrå kommer Brynäsmatchen att bli en publikfest.
Brynäs drar oftast en hel del folk i Sthlm och det äldre gardet gillar vad jag vet dessa matcher eftersom de minns gamla klassiska möten.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Diffe89
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Emil svelander skrev:Jag tror att, om vi vinner i Timrå kommer Brynäsmatchen att bli en publikfest.
Brynäs drar oftast en hel del folk i Sthlm och det äldre gardet gillar vad jag vet dessa matcher eftersom de minns gamla klassiska möten.
Tyvärr har ju Brynäs en sån jävla form att det kanske inte hjälper om det blir en publikfest...
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Diffe89 skrev:
Emil svelander skrev:Jag tror att, om vi vinner i Timrå kommer Brynäsmatchen att bli en publikfest.
Tyvärr har ju Brynäs en sån jävla form att det kanske inte hjälper om det blir en publikfest...
Det är ju ganska stor risk att vi torskar, men jag tror inte grabbarna vill förlora 2 hemmamatcher i rad. Om publiken kommer tror jag också att grabbarna bjuder tillbaka.
Senast redigerad av Emil Svelander den 2007-01-19 22:48:31, redigerad totalt 1 gånger.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Emil svelander skrev:
Diffe89 skrev:
Det är ju ganska stor risk att vi torskar, menjag tror inte grabbarna vill förlora 2 hemmamatcher i rad. Om publiken kommer tror jag också att grabbarna bjuder tillbaka.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

ALLA TILL GLOBEN PÅ MÅNDAG, SÅ SKA VI VISA BRYNÄS VILKA SOM ÄR BÄST PÅ RIKTIGT !!!!!!!!!!!!!!
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

nils_3 skrev:Word
Gnäll inte på gutar :P :D
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Själv ska man åka dom 120 milen från Luleå till Brynäs-matchen.

Jag möter väl minst 1-2000 i klacken? :D
DIFGUTE

Inlägg av DIFGUTE »

Vad är detta, trodde ni var Djurgårdare med självförtroende.
FÖR OSS FINNS INGA FÖRLUSTER PÅ FÖRHAND

VI MOT RUBBET
JJ
Kontakt:

Inlägg av JJ »

Enbom skrev:Själv ska man åka dom 120 milen från Luleå till Brynäs-matchen.

Vilken kille! :D

DIFGUTE - Word*10
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
Användarvisningsbild
Rash
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Enbom skrev:Själv ska man åka dom 120 milen från Luleå till Brynäs-matchen.

Respekt! Du åker alltså Luleå-Sthlm, på en måndag för att se DIF-lira hockey? Droppar du förbi Sportbaren innan matchen så väntar ett par kalla på dig!
Tar du din klack-siffra och delar på 10...så är det RIKTIGT bra mot vad vi brukar ha.
Lycka är att vara djurgårdare
DIFGUTE

Inlägg av DIFGUTE »

Det känns som varje match är nu eller aldrig men i morgon är det den hittils viktigaste matchen denna säsong.

Alla som kan MÅSTE va där.

KÄMPA, JOBBA, JUBLA

Alla behövs på Globen
Skriv svar