Nisse historisk!

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Användarvisningsbild
Boråsaren

Nisse historisk!

Inlägg av Boråsaren »

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 38,00.html

Eftersom ja tycker om Nisse så tyckte ja detta var roligt för honom! =)

Kom hem och gör samma sak i varje period, varje match i DIF-tröjan!
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Inlägg av fullfartframaat »

Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.

Nisse är ett uppblåst ego, nästan i paritet med ett annat upplåst ego på detta forum vars nick börjar med J.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Nisse är en vinnare, en skön kille som bjuder på sig själv. Precis som en på detta forum vars nick börjar med J.
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

fullfartframaat skrev:Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.
Tyckte du verkligen att Nisse var sån under lockouten? Du är ju löjlig isf! Han är en skitgo spelare som verkligen bjuder på sig själv, anser jag!
Saknar Kung Wikegård!
Algot2003

Inlägg av Algot2003 »

Nisse är kung !

Men det är väl väldigt osvenskt att stå upp för sig själv så mycket som han gör, något som verkar sticka i ögonen på många i långa landet falukorv.

Hoppas vi får se Ekman nån mer gång i DIF-tröjan. Men jag är tveksam....
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Boråsaren skrev:
fullfartframaat skrev:Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.
Tyckte du verkligen att Nisse var sån under lockouten? Du är ju löjlig isf! Han är en skitgo spelare som verkligen bjuder på sig själv, anser jag!
Håll du på Elfsborg så sköter vi om hur vi Djurgårdare ska se på Djurgårdsspelare.
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

fullfartframaat skrev:
Boråsaren skrev:
Håll du på Elfsborg så sköter vi om hur vi Djurgårdare ska se på Djurgårdsspelare.
Eller så låter du killen hålla på Elfsborg i fotboll och DIF i hockey. Det är ju inte så att vi har överskott av supportar till hockeyn.

Personligen tycker jag Nisse är absolut fantastisk och jag skulle bli överlycklig om han kommer hem igen och spelar någon gång i framtiden.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

fullfartframaat skrev: Håll du på Elfsborg så sköter vi om hur vi Djurgårdare ska se på Djurgårdsspelare.
Det där var så omoget och onödigt. Respektera hans åsikt!

Och jag tycker Ekman är en grym spelare. Sverige har alldeles för få sådana spelartyper enligt mig, som man älskar att ha i sitt eget lag, men hatar att möta.

Ekman kom ju själv upp till våran klack och bjöd på sig själv, förmodligen den skönaste spelaren i DIF under 2000-talet.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Remy Lebeau skrev:
fullfartframaat skrev: Håll du på Elfsborg så sköter vi om hur vi Djurgårdare ska se på Djurgårdsspelare.
Det där var så omoget och onödigt. Respektera hans åsikt!

Och jag tycker Ekman är en grym spelare. Sverige har alldeles för få sådana spelartyper enligt mig, som man älskar att ha i sitt eget lag, men hatar att möta.

Ekman kom ju själv upp till våran klack och bjöd på sig själv, förmodligen den skönaste spelaren i DIF under 2000-talet.
Skönaste spelaren i Djurgår´n under 2000-talet var/är utan tvivel Finn-Jonas.

Hålla på Djurgår´n i hockey och på Elfsborg i fotboll :o det börjar ju likna dalmasar som håller på Leksand i hockey och bajen i fotboll. Seriöst att ha dubbla lojaliteter?
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

fullfartframaat skrev: Hålla på Djurgår´n i hockey och på Elfsborg i fotboll :o det börjar ju likna dalmasar som håller på Leksand i hockey och bajen i fotboll. Seriöst att ha dubbla lojaliteter?
Bor du i Borås och har ett hockeylag i division ett så kanske man vill hålla på ett elitserielag? Har man dock ett topplag i fotboll som man följt helhjärtat sen kvaltiden så tycker jag att man ska kunna ha det? Eller stör det dig väldigt mycket? Var glad för att någon utanför stockholm håller på DIF hockey i hockey, annars hade de inte varit många som brytt sig me tanke på stödet i stockholm...men tycker du det är bättre att hålla på Frölunda eller HV71 då? Visst är det närmre men då kanske jag ska hålla på ICA Blowit också?
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
SjuFemman
Kontakt:

Inlägg av SjuFemman »

OT:
Boråsaren skrev:
fullfartframaat skrev: Hålla på Djurgår´n i hockey och på Elfsborg i fotboll :o det börjar ju likna dalmasar som håller på Leksand i hockey och bajen i fotboll. Seriöst att ha dubbla lojaliteter?
Bor du i Borås och har ett hockeylag i division ett så kanske man vill hålla på ett elitserielag?
Du hade med andra ord inte hållit på DIF hockey om vi inte hade spelat i Elitserien.

Fråga: Om DIF Hockey skulle spela i division 1, vilket hockeylag skulle du då hålla på? Färjestad?
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

Nisse är ett uppblåst ego,
Så här uppträder alltså ett uppblåst som är större än laget?

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Snacka om att visa hjärta och uppskattning.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Boråsaren skrev:Elitserien.

Fråga: Om DIF Hockey skulle spela i division 1, vilket hockeylag skulle du då hålla på? Färjestad?
Inte en chans, har jag börjat hålla på DIF, bara varit med sedan 2002, men då håller jag väl på DIF? Tycker du att jag är en medgångssupporter? Isf skulle jag inte hållt på DIF....

Men givetvis börjar man undra när supporters vill slänga ut andra supportrar ur klubben?
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Nisse är ett uppblåst ego, nästan i paritet med ett annat upplåst ego på detta forum vars nick börjar med J.
Svennebananmentalitet luktar illa.
DIF evigt trogen
Användarvisningsbild
SjuFemman
Kontakt:

Inlägg av SjuFemman »

OT:(igen)

(Fixade till lite i "Quoterna")
Boråsaren skrev:
SjuFemman skrev:
Inte en chans, har jag börjat hålla på DIF, bara varit med sedan 2002, men då håller jag väl på DIF? Tycker du att jag är en medgångssupporter?
Med tanke på att DIF blev svenska mästare både 2000 och 2001 så anser jag givetvis inte det.
Boråsaren skrev: Men givetvis börjar man undra när supporters vill slänga ut andra supportrar ur klubben?
Vem har velat det? Det låter inte snällt!
Skriv svar