Nisse historisk!
Nisse historisk!
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 38,00.html
Eftersom ja tycker om Nisse så tyckte ja detta var roligt för honom! =)
Kom hem och gör samma sak i varje period, varje match i DIF-tröjan!
Eftersom ja tycker om Nisse så tyckte ja detta var roligt för honom! =)
Kom hem och gör samma sak i varje period, varje match i DIF-tröjan!
Saknar Kung Wikegård!
- fullfartframaat
- fullfartframaat
Håll du på Elfsborg så sköter vi om hur vi Djurgårdare ska se på Djurgårdsspelare.Boråsaren skrev:Tyckte du verkligen att Nisse var sån under lockouten? Du är ju löjlig isf! Han är en skitgo spelare som verkligen bjuder på sig själv, anser jag!fullfartframaat skrev:Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Eller så låter du killen hålla på Elfsborg i fotboll och DIF i hockey. Det är ju inte så att vi har överskott av supportar till hockeyn.fullfartframaat skrev:Håll du på Elfsborg så sköter vi om hur vi Djurgårdare ska se på Djurgårdsspelare.Boråsaren skrev:Tyckte du verkligen att Nisse var sån under lockouten? Du är ju löjlig isf! Han är en skitgo spelare som verkligen bjuder på sig själv, anser jag!fullfartframaat skrev:Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.
Personligen tycker jag Nisse är absolut fantastisk och jag skulle bli överlycklig om han kommer hem igen och spelar någon gång i framtiden.
- Remy Lebeau
Det där var så omoget och onödigt. Respektera hans åsikt!fullfartframaat skrev: Håll du på Elfsborg så sköter vi om hur vi Djurgårdare ska se på Djurgårdsspelare.
Och jag tycker Ekman är en grym spelare. Sverige har alldeles för få sådana spelartyper enligt mig, som man älskar att ha i sitt eget lag, men hatar att möta.
Ekman kom ju själv upp till våran klack och bjöd på sig själv, förmodligen den skönaste spelaren i DIF under 2000-talet.
- fullfartframaat
Skönaste spelaren i Djurgår´n under 2000-talet var/är utan tvivel Finn-Jonas.Remy Lebeau skrev:Det där var så omoget och onödigt. Respektera hans åsikt!fullfartframaat skrev: Håll du på Elfsborg så sköter vi om hur vi Djurgårdare ska se på Djurgårdsspelare.
Och jag tycker Ekman är en grym spelare. Sverige har alldeles för få sådana spelartyper enligt mig, som man älskar att ha i sitt eget lag, men hatar att möta.
Ekman kom ju själv upp till våran klack och bjöd på sig själv, förmodligen den skönaste spelaren i DIF under 2000-talet.
Hålla på Djurgår´n i hockey och på Elfsborg i fotboll

Bor du i Borås och har ett hockeylag i division ett så kanske man vill hålla på ett elitserielag? Har man dock ett topplag i fotboll som man följt helhjärtat sen kvaltiden så tycker jag att man ska kunna ha det? Eller stör det dig väldigt mycket? Var glad för att någon utanför stockholm håller på DIF hockey i hockey, annars hade de inte varit många som brytt sig me tanke på stödet i stockholm...men tycker du det är bättre att hålla på Frölunda eller HV71 då? Visst är det närmre men då kanske jag ska hålla på ICA Blowit också?fullfartframaat skrev: Hålla på Djurgår´n i hockey och på Elfsborg i fotboll :o det börjar ju likna dalmasar som håller på Leksand i hockey och bajen i fotboll. Seriöst att ha dubbla lojaliteter?
Saknar Kung Wikegård!
OT:
Fråga: Om DIF Hockey skulle spela i division 1, vilket hockeylag skulle du då hålla på? Färjestad?
Du hade med andra ord inte hållit på DIF hockey om vi inte hade spelat i Elitserien.Boråsaren skrev:Bor du i Borås och har ett hockeylag i division ett så kanske man vill hålla på ett elitserielag?fullfartframaat skrev: Hålla på Djurgår´n i hockey och på Elfsborg i fotbolldet börjar ju likna dalmasar som håller på Leksand i hockey och bajen i fotboll. Seriöst att ha dubbla lojaliteter?
Fråga: Om DIF Hockey skulle spela i division 1, vilket hockeylag skulle du då hålla på? Färjestad?
Inte en chans, har jag börjat hålla på DIF, bara varit med sedan 2002, men då håller jag väl på DIF? Tycker du att jag är en medgångssupporter? Isf skulle jag inte hållt på DIF....Boråsaren skrev:Elitserien.
Men givetvis börjar man undra när supporters vill slänga ut andra supportrar ur klubben?
Saknar Kung Wikegård!
OT:(igen)
(Fixade till lite i "Quoterna")
(Fixade till lite i "Quoterna")
Med tanke på att DIF blev svenska mästare både 2000 och 2001 så anser jag givetvis inte det.Boråsaren skrev:Inte en chans, har jag börjat hålla på DIF, bara varit med sedan 2002, men då håller jag väl på DIF? Tycker du att jag är en medgångssupporter?SjuFemman skrev:
Vem har velat det? Det låter inte snällt!Boråsaren skrev: Men givetvis börjar man undra när supporters vill slänga ut andra supportrar ur klubben?