Frölunda HC - Djurgårdens IF, 30/11 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Macgyver

Frölunda HC - Djurgårdens IF, 30/11 2006

Inlägg av Macgyver »

Hej ska till GBG den 30/11 och skulle gärna villja i alla fall hoppas jag att och det skulle varit roligt också att det kom dit en massa DJURGÅRDARE som jag så man slipper känna sig ensam där :? så nu tycker jag vi hjälps åt och fyller scandinavium :D 30/11
NN
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Kan inte Järnkaminerna reservera ett antal biljetter som det är först till kvarn på, låt säga ett 100-tal? Nu har jag ingen aning om vilken sektion som är menad som bortasektion, men det vet säkert ni.
Användarvisningsbild
Macgyver

Inlägg av Macgyver »

Sektion M är till För oss. Hållem med dig om det det skulle inte varit helt fel alls om dom kunde gjort det :)
NN
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

Ja, det skulle vart riktigt roligt för oss som bor i Göteborg att det för en gång skulle är en liten skara Djurgårdare i Scandinavium. :)
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Denna gången blir det inte 3-3 utan 1-4 :D
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Vi kommer tyvärr att torska denna match.

Resultat: 4-1
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Det blir 2-4 till DIF denna match. Jag ska vara där och se DIF vinna.
erik_gson89

Inlägg av erik_gson89 »

Frölunda är påg nu men jag hoppas och tror att "vi" kan ta denna matchen även fast det är svårt. Om Frölunda vinner kommer dom närmare "oss" så vi får hoppas på 2-4.
Dif_in_my_heart

Inlägg av Dif_in_my_heart »

DIF = Dåligt lag när man inte är i form.... Frölunda = Ännu sämre lag utan form... alltså om DIF och Frölunda har laddat tills GBG-mötet så blir det en tuff match som jag tror slutar 2-3 till DIF
Dif_in_my_heart

Inlägg av Dif_in_my_heart »

erik_gson89 skrev:Frölunda är påg nu men jag hoppas och tror att "vi" kan ta denna matchen även fast det är svårt. Om Frölunda vinner kommer dom närmare "oss" så vi får hoppas på 2-4.
Bara för att man slog Mora med 5-2 betyder det inte att dom är på gång... man slog Luleå med 4-0 men sen förllorade man efteråt igen :wink:
Djurgår'n Hockey<3

Dif_in_my_heart skrev:
erik_gson89 skrev:Frölunda är påg nu men jag hoppas och tror att "vi" kan ta denna matchen även fast det är svårt. Om Frölunda vinner kommer dom närmare "oss" så vi får hoppas på 2-4.
Bara för att man slog Mora med 5-2 betyder det inte att dom är på gång... man slog Luleå med 4-0 men sen förllorade man efteråt igen :wink:

Joo, men till skillnad från då så producerade 1:a linan i sista matchen, Kallio 0+4, Johnsson o andersson gjorde båda målen.

Men till matchen på torsdag. Daniel Larsson måste stå, nått annat finns inte. Men jag tror ändå på spö, jag skulle dit egentligen, men vete fan om man vågra kolla på eländet ... 3-1 till VF, Ask målar för oss.
Djurgår'n Hockey<3

Och förresten, om jag nu mot all förmodan tar mig ner till Scandinavium, så om ni ser en liten kille med en vit flamtröja, så är det nog jag. ;)
Mr H

Inlägg av Mr H »

Vi ses på rinkside innan matchen
Gäst

Inlägg av Gäst »

Sillstryparna verkar vara på gång nu också
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Det blir torsk i denna matchen också. Hur längesen var det inte DIF vann i scandinavium då?
Saknar Kung Wikegård!
Skriv svar