Hej ska till GBG den 30/11 och skulle gärna villja i alla fall hoppas jag att och det skulle varit roligt också att det kom dit en massa DJURGÅRDARE som jag så man slipper känna sig ensam där så nu tycker jag vi hjälps åt och fyller scandinavium 30/11
Kan inte Järnkaminerna reservera ett antal biljetter som det är först till kvarn på, låt säga ett 100-tal? Nu har jag ingen aning om vilken sektion som är menad som bortasektion, men det vet säkert ni.
Frölunda är påg nu men jag hoppas och tror att "vi" kan ta denna matchen även fast det är svårt. Om Frölunda vinner kommer dom närmare "oss" så vi får hoppas på 2-4.
DIF = Dåligt lag när man inte är i form.... Frölunda = Ännu sämre lag utan form... alltså om DIF och Frölunda har laddat tills GBG-mötet så blir det en tuff match som jag tror slutar 2-3 till DIF
erik_gson89 skrev:Frölunda är påg nu men jag hoppas och tror att "vi" kan ta denna matchen även fast det är svårt. Om Frölunda vinner kommer dom närmare "oss" så vi får hoppas på 2-4.
Bara för att man slog Mora med 5-2 betyder det inte att dom är på gång... man slog Luleå med 4-0 men sen förllorade man efteråt igen
erik_gson89 skrev:Frölunda är påg nu men jag hoppas och tror att "vi" kan ta denna matchen även fast det är svårt. Om Frölunda vinner kommer dom närmare "oss" så vi får hoppas på 2-4.
Bara för att man slog Mora med 5-2 betyder det inte att dom är på gång... man slog Luleå med 4-0 men sen förllorade man efteråt igen
Joo, men till skillnad från då så producerade 1:a linan i sista matchen, Kallio 0+4, Johnsson o andersson gjorde båda målen.
Men till matchen på torsdag. Daniel Larsson måste stå, nått annat finns inte. Men jag tror ändå på spö, jag skulle dit egentligen, men vete fan om man vågra kolla på eländet ... 3-1 till VF, Ask målar för oss.