LHC planerar invasion!
LHC planerar invasion!
Jag var inne på LHC hemsida och såg att dem har tänkt att invadera Globen och med det sagt så vore det kul om det kom en del djurgårdare och visa hur en riktig klack låter och agerar.
Djurgårn behöver allt stöd dem kan få, själv så hoppas jag att ha tid till att komma till den matchen och förhoppningsvis en del andra hoppas på 15matcher i år till skillnad från 10 förra säsongen.
Djurgårn behöver allt stöd dem kan få, själv så hoppas jag att ha tid till att komma till den matchen och förhoppningsvis en del andra hoppas på 15matcher i år till skillnad från 10 förra säsongen.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas andra klubbar är lika generösa om och när JK planerar invasion!Kall-El skrev:Låt dom komma bara, betyder ju att vi tjänar lite mer pengar på fler sålda biljetter bara. Hoppas många lag kör invasioner mot oss!
Nu är det ju inte White Lions som håller i denna så kallade invasion, det är LHC. Mer en familje och sponsortillställning!
Första året blev vi överkörda, men förra året var de inte lika farliga.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Hoppas att folk har uppmärksammat denna invasion! Kan ju bli en grym match om vi också lyckas få ihop en hyfsad klack (förutsatt att LHC lyckas få ihop så många de hoppas på)...
En annan match som skulle kunna bli lite hetare är Lördag 7/10 Djurgårdens IF - Timrå IK. De satsar med tågresa till Sthlm. 258 pers anmälda. Matchen är på en lördag, på Hovet och Jonathan Hedström (killen med nappflaskan) är tillbaka i TIK... Borde kunna locka en del folk.
En annan match som skulle kunna bli lite hetare är Lördag 7/10 Djurgårdens IF - Timrå IK. De satsar med tågresa till Sthlm. 258 pers anmälda. Matchen är på en lördag, på Hovet och Jonathan Hedström (killen med nappflaskan) är tillbaka i TIK... Borde kunna locka en del folk.
Hovet är DIF!
Jag tycker JK borde bestämma sig för en hemmamatch på hela året som man ska sattsa på.
Jag har sett det för. Intresset verkar inte vara det bästa här i stockholm och då tycker jag inte att man ska storsattsa mer en vad man klarar av. Om vi bestämmer oss för en match som har bra förutsättningar (det vill säga, helg match, kanske direkt efter månadslön, osv)
Det är bättre än att storsattsa 3 gånger och det blir halvdant med kanske 300 pers. MKT roligare om det står 2000-3000 pers.
Jag har sett det för. Intresset verkar inte vara det bästa här i stockholm och då tycker jag inte att man ska storsattsa mer en vad man klarar av. Om vi bestämmer oss för en match som har bra förutsättningar (det vill säga, helg match, kanske direkt efter månadslön, osv)
Det är bättre än att storsattsa 3 gånger och det blir halvdant med kanske 300 pers. MKT roligare om det står 2000-3000 pers.
Bättre backar
Hur orkar ni lägga så mycket tid om att prata om klackar o sånt skit, sköta lite istället på ledningen att de ska värva Dick axelsson o några bra backar till, för nu anser jag bara att thomas johansson o ribbenstrand är dem enda backar som djurgården har med elitserie kompetens. Där har vi ju ett perfekt back par, en med mycket erfaren het och en som e hungrig på att spela. Så jag tycker att man ska kasta liwling på skroten o köpa in lte BRA backar, de behövs se bara på föra årets elitserie fan lassila kunde ju inte göra mycket med så dåliga backar, de fanns bara en bra då o de va adam andersson men han spelar ju i MoDo nu.
Fixa bättre backar/paraflax
-
Re: Bättre backar
Paraflax skrev:Hur orkar ni lägga så mycket tid om att prata om klackar o sånt skit, sköta lite istället på ledningen att de ska värva Dick axelsson o några bra backar till, för nu anser jag bara att thomas johansson o ribbenstrand är dem enda backar som djurgården har med elitserie kompetens. Där har vi ju ett perfekt back par, en med mycket erfaren het och en som e hungrig på att spela. Så jag tycker att man ska kasta liwling på skroten o köpa in lte BRA backar, de behövs se bara på föra årets elitserie fan lassila kunde ju inte göra mycket med så dåliga backar, de fanns bara en bra då o de va adam andersson men han spelar ju i MoDo nu.
Låter vettigt

Sköta? Tjöta?....
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Re: Bättre backar
Mmm de ä ju klart att vi behöver klacken, men om inte de värvas några b´ra backar så hamnar vi i allsvenskan nästa säsong!!!!