LHC planerar invasion!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

LHC planerar invasion!

Inlägg av pekka21 »

Jag var inne på LHC hemsida och såg att dem har tänkt att invadera Globen och med det sagt så vore det kul om det kom en del djurgårdare och visa hur en riktig klack låter och agerar.

Djurgårn behöver allt stöd dem kan få, själv så hoppas jag att ha tid till att komma till den matchen och förhoppningsvis en del andra hoppas på 15matcher i år till skillnad från 10 förra säsongen.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
Original Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

Ja deras tidigare "invasioner" har ju verkligen imponerat. Men var så säker det kommer att finnas Djurgårdare på plats
Polisen

Inlägg av Polisen »

Igår hade dom utdelning av flyers på stan ang. invasionen. Även affisher och annonser i ÖstgötaCorren planeras.
Användarvisningsbild
Philly Flu

Inlägg av Philly Flu »

LHC har tur i år igen, de spelar borta mot DIF i en av de första omgångarna.

För ett par år sedan var det första hemmamatchen för DIF och det var ren slutspelsstämning i Globen. Och den stämningen lyckades LHCs klack själv skapa. DIF-klacken var i princip obefintlig.
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

Original Frasse skrev:Ja deras tidigare "invasioner" har ju verkligen imponerat. Men var så säker det kommer att finnas Djurgårdare på plats
Citat från grupp Djurgårdare:

SPRING SPRING LINKÖPING!!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Johaan
Kontakt:

Inlägg av Johaan »

Lycka till LHC.
GOGO FIMPEN!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Låt dom komma bara, betyder ju att vi tjänar lite mer pnegar på fler sålda biljetter bara. Hoppas många lag kör invasioner mot oss!
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

Kall-El skrev:Låt dom komma bara, betyder ju att vi tjänar lite mer pengar på fler sålda biljetter bara. Hoppas många lag kör invasioner mot oss!
Hoppas andra klubbar är lika generösa om och när JK planerar invasion!

Nu är det ju inte White Lions som håller i denna så kallade invasion, det är LHC. Mer en familje och sponsortillställning!

Första året blev vi överkörda, men förra året var de inte lika farliga.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Ja den förra invsionen med "3000 pers" på var ju väldigt imponerande.
Användarvisningsbild
Sinkan

Inlägg av Sinkan »

Hoppas att folk har uppmärksammat denna invasion! Kan ju bli en grym match om vi också lyckas få ihop en hyfsad klack (förutsatt att LHC lyckas få ihop så många de hoppas på)...

En annan match som skulle kunna bli lite hetare är Lördag 7/10 Djurgårdens IF - Timrå IK. De satsar med tågresa till Sthlm. 258 pers anmälda. Matchen är på en lördag, på Hovet och Jonathan Hedström (killen med nappflaskan) är tillbaka i TIK... Borde kunna locka en del folk.
Hovet är DIF!
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Jag tycker JK borde bestämma sig för en hemmamatch på hela året som man ska sattsa på.

Jag har sett det för. Intresset verkar inte vara det bästa här i stockholm och då tycker jag inte att man ska storsattsa mer en vad man klarar av. Om vi bestämmer oss för en match som har bra förutsättningar (det vill säga, helg match, kanske direkt efter månadslön, osv)

Det är bättre än att storsattsa 3 gånger och det blir halvdant med kanske 300 pers. MKT roligare om det står 2000-3000 pers.
Användarvisningsbild
Paraflax

Bättre backar

Inlägg av Paraflax »

Hur orkar ni lägga så mycket tid om att prata om klackar o sånt skit, sköta lite istället på ledningen att de ska värva Dick axelsson o några bra backar till, för nu anser jag bara att thomas johansson o ribbenstrand är dem enda backar som djurgården har med elitserie kompetens. Där har vi ju ett perfekt back par, en med mycket erfaren het och en som e hungrig på att spela. Så jag tycker att man ska kasta liwling på skroten o köpa in lte BRA backar, de behövs se bara på föra årets elitserie fan lassila kunde ju inte göra mycket med så dåliga backar, de fanns bara en bra då o de va adam andersson men han spelar ju i MoDo nu.

Fixa bättre backar/paraflax
Adam Blomster

Re: Bättre backar

Inlägg av Adam Blomster »

Paraflax skrev:Hur orkar ni lägga så mycket tid om att prata om klackar o sånt skit, sköta lite istället på ledningen att de ska värva Dick axelsson o några bra backar till, för nu anser jag bara att thomas johansson o ribbenstrand är dem enda backar som djurgården har med elitserie kompetens. Där har vi ju ett perfekt back par, en med mycket erfaren het och en som e hungrig på att spela. Så jag tycker att man ska kasta liwling på skroten o köpa in lte BRA backar, de behövs se bara på föra årets elitserie fan lassila kunde ju inte göra mycket med så dåliga backar, de fanns bara en bra då o de va adam andersson men han spelar ju i MoDo nu.

Fixa bättre backar/paraflax

Låter vettigt 8) ...men tänk på att klacken behövs för att djurgården skall lyckas i år!

Sköta? Tjöta?....
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Användarvisningsbild
Paraflax

Re: Bättre backar

Inlägg av Paraflax »

Mmm de ä ju klart att vi behöver klacken, men om inte de värvas några b´ra backar så hamnar vi i allsvenskan nästa säsong!!!!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Skulle nog vilja påstå att vi har backar för plats 6-8 i serien. Det som egentligen saknas är en renodlad målskytt samt en renodlad PP-back som skjuter från höger....
Skriv svar