Djurgårdens IF - Färjestads BK, 27/9 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Crashmash skrev:Skitsamma, denna säsong ska det vara fest på läktaren varje match. Vi får allt ta och tagga till nu.

Tänk er följande : Känslan när Linkan lägger en underbar assist till Bengan framför mål och se Bengan stänka upp den i nättaket. Hör klockan slår och hela Hovet sjunger med.

Se Printz göra en underbar open ice hit så motståndaren tvingas gå ut. Hela Hovet jublar!

Se Ölvestads kämparanda, kämpar om varenda puck, fullföljer tacklingar som leder fram till att han får tag i pucken i ett läge där man inte trodde det var möjligt. Slänger fram den framför mål där Anger störtar fram, fintar målvakten och lägger in den i öppet mål.

Se Danne Larsson hålla nollan flertalet matcher, se han göra enorma räddning.

DIF Hocket är hjärta, enormt mycket hjärta. Ölvestads hjärta till DIF är så jävla underbart att se. Nu är det dags att betala tillbaka!

Alla till Hovet!

Grymt bra sagt ! :D shit va taggad man blir nu
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Crashmash, du skall ha grymt mycket cred för att du ''hausar'' upp premiären, räkna med mej med flera i kurvan på Torsdag.

Hata fbk!
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Folk börjar förstår hur mycket hjärta det är i DIF Hockey. Vi hade haft mer hjärta i DIF om bara Ölvestad varit med i truppen än vad hela Färjestad har i sitt pack. ;)
vikt0r_DIF
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

Idag har jag fixat bussbiljetter . En fråga bara visst står klacken på Sektion A18 ?

Har bara ltie svårt med en sak just nu att fixa biljetter till matchen , är det så att dom taigt bort att man inte kan köpa en biljett från ett ATG-ombud och välja kontant betalning ?

Jag hoppas det löser sej , tror ni att jag kan köpa biljett från ett TICNET-ombud ? tacksam för svar!

Inte så kul att komma upp til lsthlm o sen inte ha ngn biljett eller något! eller säljer dom ett vissst antal på plats ? nån som vet ?vill ju in på klacken så klart
Äppelmos
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

Jag och min polare har seskort i klacken, men jag lyckades ragga med mig 3 extra killar ska försöka få med mig upp mot 10 pers ^^

DIF MOT RUBBET!!!
vikt0r_DIF
Kontakt:

Inlägg av vikt0r_DIF »

Update !
Måste få reda på allt ,

A18 klackens sektion ? hjälp mej !

Idag har jag fixat bussbiljetter . En fråga bara visst står klacken på Sektion A18 ?

Har bara ltie svårt med en sak just nu att fixa biljetter till matchen , är det så att dom taigt bort att man inte kan köpa en biljett från ett ATG-ombud och välja kontant betalning ?

Jag hoppas det löser sej , tror ni att jag kan köpa biljett från ett TICNET-ombud ? tacksam för svar!

Inte så kul att komma upp til lsthlm o sen inte ha ngn biljett eller något! eller säljer dom ett vissst antal på plats ? nån som vet ?vill ju in på klacken så klart
Therocket1

Inlägg av Therocket1 »

A18 är klack, ja!
Bild
Användarvisningsbild
Tengil
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Tengil »

Som jag fattat det spelar FBK match i Österrike både tisdag och onsdag innan dom kommer till Hovet på torsdag.

Lär inte vara någon nackdel för DIF i alla fall, två matcher på två dagar och en mysig flygresa i benen, mums....

Förhoppningsvis får dom lira finalen, nedsläpp så sent som 20.40 på onsdag kväll....
Senast redigerad av Tengil den 2007-09-25 11:22:55, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Stiff

Inlägg av Stiff »

Äppelmos skrev:Jag och min polare har seskort i klacken, men jag lyckades ragga med mig 3 extra killar ska försöka få med mig upp mot 10 pers ^^

DIF MOT RUBBET!!!
Way to go!

Det är precis såhär vi måste göra ..

Nu jävlar kör vi över kaffebönderna
bobby

Inlägg av bobby »

Alltså vinner ni inte på torsdag så kan ni lika gärna hoppa ner till allsvenskan direkt, vinner man inte mot ett lag som redan haft 2 (troligtvis 3) matchdagar före man möter dom på hemmaplan, då platsar man inte i Elitserien!

Edit: Vad heter sektionen där Färjestads supportrarna ska stå?

KROSSA DIF!
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

bobby skrev:Alltså vinner ni inte på torsdag så kan ni lika gärna hoppa ner till allsvenskan direkt, vinner man inte mot ett lag som redan haft 2 (troligtvis 3) matchdagar före man möter dom på hemmaplan, då platsar man inte i Elitserien!

Edit: Vad heter sektionen där Färjestads supportrarna ska stå?

KROSSA DIF!
Jaja, kom igen kaffeböner. Försök med BORTAKLACK...
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Jag är så jävla laddad inför den här matchen så det finns inte. Nu kan inte en jävel klaga på att dom laddar inför derbyt. Köp biljett NU och slut upp och sjung fram våra kaminer till seger på kaffebönderna!

Dom tror dom kan åka bussresa och sjunga ut oss, det ska dom fan inte göra. Kom igen nu och börja hetsa!
Användarvisningsbild
Stiff

Inlägg av Stiff »

bobby skrev: Edit: Vad heter sektionen där Färjestads supportrarna ska stå?

råsunda
Användarvisningsbild
dif rules

Inlägg av dif rules »

jag fick med mig fyra andra som ska stå i klacken!

Taggad, taggad!!
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Stiff skrev:
bobby skrev: Edit: Vad heter sektionen där Färjestads supportrarna ska stå?

råsunda

haha njaa ? :D:D
Skriv svar