Crashmash skrev:Skitsamma, denna säsong ska det vara fest på läktaren varje match. Vi får allt ta och tagga till nu.
Tänk er följande : Känslan när Linkan lägger en underbar assist till Bengan framför mål och se Bengan stänka upp den i nättaket. Hör klockan slår och hela Hovet sjunger med.
Se Printz göra en underbar open ice hit så motståndaren tvingas gå ut. Hela Hovet jublar!
Se Ölvestads kämparanda, kämpar om varenda puck, fullföljer tacklingar som leder fram till att han får tag i pucken i ett läge där man inte trodde det var möjligt. Slänger fram den framför mål där Anger störtar fram, fintar målvakten och lägger in den i öppet mål.
Se Danne Larsson hålla nollan flertalet matcher, se han göra enorma räddning.
DIF Hocket är hjärta, enormt mycket hjärta. Ölvestads hjärta till DIF är så jävla underbart att se. Nu är det dags att betala tillbaka!
Folk börjar förstår hur mycket hjärta det är i DIF Hockey. Vi hade haft mer hjärta i DIF om bara Ölvestad varit med i truppen än vad hela Färjestad har i sitt pack.
Idag har jag fixat bussbiljetter . En fråga bara visst står klacken på Sektion A18 ?
Har bara ltie svårt med en sak just nu att fixa biljetter till matchen , är det så att dom taigt bort att man inte kan köpa en biljett från ett ATG-ombud och välja kontant betalning ?
Jag hoppas det löser sej , tror ni att jag kan köpa biljett från ett TICNET-ombud ? tacksam för svar!
Inte så kul att komma upp til lsthlm o sen inte ha ngn biljett eller något! eller säljer dom ett vissst antal på plats ? nån som vet ?vill ju in på klacken så klart
Idag har jag fixat bussbiljetter . En fråga bara visst står klacken på Sektion A18 ?
Har bara ltie svårt med en sak just nu att fixa biljetter till matchen , är det så att dom taigt bort att man inte kan köpa en biljett från ett ATG-ombud och välja kontant betalning ?
Jag hoppas det löser sej , tror ni att jag kan köpa biljett från ett TICNET-ombud ? tacksam för svar!
Inte så kul att komma upp til lsthlm o sen inte ha ngn biljett eller något! eller säljer dom ett vissst antal på plats ? nån som vet ?vill ju in på klacken så klart
Alltså vinner ni inte på torsdag så kan ni lika gärna hoppa ner till allsvenskan direkt, vinner man inte mot ett lag som redan haft 2 (troligtvis 3) matchdagar före man möter dom på hemmaplan, då platsar man inte i Elitserien!
Edit: Vad heter sektionen där Färjestads supportrarna ska stå?
bobby skrev:Alltså vinner ni inte på torsdag så kan ni lika gärna hoppa ner till allsvenskan direkt, vinner man inte mot ett lag som redan haft 2 (troligtvis 3) matchdagar före man möter dom på hemmaplan, då platsar man inte i Elitserien!
Edit: Vad heter sektionen där Färjestads supportrarna ska stå?
KROSSA DIF!
Jaja, kom igen kaffeböner. Försök med BORTAKLACK...
Jag är så jävla laddad inför den här matchen så det finns inte. Nu kan inte en jävel klaga på att dom laddar inför derbyt. Köp biljett NU och slut upp och sjung fram våra kaminer till seger på kaffebönderna!
Dom tror dom kan åka bussresa och sjunga ut oss, det ska dom fan inte göra. Kom igen nu och börja hetsa!