Djurgårdens IF - Färjestads BK, 27/9 2007
Djurgårdens IF - Färjestads BK, 27/9 2007
Hemmapremiär. Hovet. Fullsatt. DIF-klacken ljuder hela matchen, och sjunger ut bönderna från Karlstad.
Tänk er.
Det är dags att redan nu börja ladda, jag ska göra allt för att vara där. Jag ska göra allt för att visa att DIF gjorde rätt när dom fick till det så dom flesta hemmamatcherna liras på Hovet. Jag ska göra allt för att laget ska känna att vi fans tror på dom, trots medias skitsnack.
Frågan är ... Vad gör du?
Till Hovet DIF-familjen, Djurgården tills jag dör!
Tänk er.
Det är dags att redan nu börja ladda, jag ska göra allt för att vara där. Jag ska göra allt för att visa att DIF gjorde rätt när dom fick till det så dom flesta hemmamatcherna liras på Hovet. Jag ska göra allt för att laget ska känna att vi fans tror på dom, trots medias skitsnack.
Frågan är ... Vad gör du?
Till Hovet DIF-familjen, Djurgården tills jag dör!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- blårandigt
OCH aik har hemmaplan! Så du vill hellre ge aik pengar än DIF hockey? okej....blårandigt skrev:mhmmDIF_Soldier skrev:Djurgården Fotboll klarar sig. Det är hockeyn som behöver varenda man.blårandigt skrev:hmm, Det är ajk-DIF i fotbollen 24,e vilket gör att jag tuvärr inte kommer.
när fotbollen är slut så smällere
Var snäll och tänk över ditt beslut.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag förstår inte resonemanget, derbyt är väl den 24:e och hockeyn den 27:e eller? Jag hade i a f tänkt gå på båda...Stocky skrev:OCH aik har hemmaplan! Så du vill hellre ge aik pengar än DIF hockey? okej....blårandigt skrev:mhmmDIF_Soldier skrev:Djurgården Fotboll klarar sig. Det är hockeyn som behöver varenda man.blårandigt skrev:hmm, Det är ajk-DIF i fotbollen 24,e vilket gör att jag tuvärr inte kommer.
när fotbollen är slut så smällere
Var snäll och tänk över ditt beslut.
Blue Brigade Sthlm
-
Om det är nu så att det är samma dag, tänk er för. Finns väll tillräckligt med folk som kan berätta vilka som var bra, osv. DIF-Hockey behöver ert stöd, känner en underbar känsla när jag tänker på DIF-Hockey, börjar nästan kännas som det är... Vi mot världen? Hockey är roligare än aldrig förr för min del.
Kom dit och sjung för erat hjärtas lag! För är säker på att Djurgårdarna kommer visa att dem älskar detsamma!
Kom dit och sjung för erat hjärtas lag! För är säker på att Djurgårdarna kommer visa att dem älskar detsamma!