Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Knickedick
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av Knickedick »

DIF_Soldier skrev: 2026-08-12 19:52:13
Jim Morrison skrev: 2026-08-12 19:42:04
DIF_Soldier skrev: 2026-08-12 19:39:35 Skillnaden mellan oss är att du tänker kortsiktigt och jag långsiktigt. Jag tycker att han är för gammal.

Ser hellre EG I Fisk en kort sejour om det innebär att vi får en yngre hemvändare över tid. Sen är han klart intressant om det visar sig att ingen av de jag nämner ovan vill återvända. Anser bara att nästa silly är det EG som ska vänta på oss och inte tvärtom.
Det ena utesluter inte det andra.

Jag tycker snarare skillnaden mellan oss är att du hyser agg mot alla som någon gång lämnat eller inte kommit tillbaka när det passar dig, det gör inte jag.
Jag har verkligen inget agg mot honom. Det vimlar av betydligt intressantare backar i bättre ålder i min bok att gå efter först, that's it.
Jag vill hellre ha in Englund som är en backtyp vi saknar och vill inte att vi tappar honom till en konkurrent.

Tror däremot visst att det ena utesluter det andra. Vi har redan Lindström och Carlsson på långa kontrakt samt Holm, och om Brouillard är sylvass så ska vi ju försöka behålla honom. Handlar ju om vilken roll du kan ge en spelare också.
Pontus Johanssons kontrakt med skooterAIK går också ut nästa år……. Ger hellre honom 5 år än EG 1 år.
EG hinner fylla 35 innan kommande säsong är slut.
Det finns ingenting att bygga vidare på där.
Skriv svar