BigJ skrev: ↑2025-04-08 19:27:40
Hank kör en hård tackling på Blomgren i match 3. Kimby ändrar då i 3 av 4 kedjor och harmonin försvinner sedan dess.
Idag Hanks första byte mot 3 Djurgårdare.
Hanks betydelse är sanslös.
Att skeppa Hank var en del av början på fallet och vi skördar fortfarande frukterna. Hockey handlar inte bara om enskilda målskyttar utan även om lagmoral, kontinuitet, hjärta och djävlar anamma.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
En sak är säker Tälje kommer garanterat få samma skit som vi visar nu på torsdag. Är alltid det svåraste som finns o slå in en matchboll. Typ vädrar sista hoppet i denna serie.
Hank kör en hård tackling på Blomgren i match 3. Kimby ändrar då i 3 av 4 kedjor och harmonin försvinner sedan dess.
Att skeppa Hank var en del av början på fallet och vi skördar fortfarande frukterna. Hockey handlar inte bara om enskilda målskyttar utan även om lagmoral, kontinuitet, hjärta och djävlar anamma.
Man måste ju kunna kräva att vi åker skridskor utan en Hank i laget.
It's easier to be an asshole to words than to people
Enligt uppgift tackade Wiken nej till Hank inför denna säsong, om så är fallet är det kanske hans sämsta beslut.
Hur fan vänder vi detta ? Är ju möjligt men inte så troligt!
Men man måste väl ändå gå för det att försöka?
För stor av en gambling att typ spara spelare osv till nästa match.
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör