Han når inte ribban när man spelar småmål.....
Semifinal 5 24/25 Djurgårdens IF - Södertälje 8/4
Hahaha titta på Hugo. Killen är för kort för att få köra radiobilar och nu ska han rädda puckar i en hockeybur 

- Jim Morrison

Att deras målvakt räddat dom när dom varit kassa och vår gör inte det.förevigtdjurgården skrev: ↑2025-04-08 19:29:29Att vi inte träffar mål menar du?Jim Morrison skrev: ↑2025-04-08 19:28:03 Första matchen vi är kassa och Hugo släpper in fyra baljor på två perioder.
SSK har varit kassa övriga fyra matcher och det står 2-2 i matcher ändå.
Det är det som är skillnaden.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Otroligt att vi har en malvakt som skulle fa Rembrandt att framsta som en sopa. Wikegard hoppas aldrig mer far se dina sjalvgoda selfies videor.

Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Du är ynklig som sitter och hånar våra spelare sådär under anonymt nick på forum.
Ja, en skitmatch av honom, men någon måtta får det vara
Jag undrar mest vem jag ska skriva till för att få tillbaka pengarna för mina biljetter. Hörde att det fungerade i Norge så varför inte här.

–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Att skeppa Hank var en del av början på fallet och vi skördar fortfarande frukterna. Hockey handlar inte bara om enskilda målskyttar utan även om lagmoral, kontinuitet, hjärta och djävlar anamma.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Detta!Jim Morrison skrev: ↑2025-04-08 19:30:04Att deras målvakt räddat dom när dom varit kassa och vår gör inte det.förevigtdjurgården skrev: ↑2025-04-08 19:29:29Att vi inte träffar mål menar du?Jim Morrison skrev: ↑2025-04-08 19:28:03 Första matchen vi är kassa och Hugo släpper in fyra baljor på två perioder.
SSK har varit kassa övriga fyra matcher och det står 2-2 i matcher ändå.
Det är det som är skillnaden.
- 
				Galning1998

Men det räcker allvarligt kan du knipa eller. Inget du säger hjälper visar bara vilken trött individ du är.
En sak är säker Tälje kommer garanterat få samma skit som vi visar nu på torsdag. Är alltid det svåraste som finns o slå in en matchboll. Typ vädrar sista hoppet i denna serie.

Nu får du ge dig. Börjar tror att du är gnagare som du beter dig.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Hugo nar inte ens upp till ribban nar han hoppar. Ssk varvar redan for nasta sasong. DIF? Blir det Jens Ohling eller nagon annan skon gammal spelare?
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Man måste ju kunna kräva att vi åker skridskor utan en Hank i laget.
It's easier to be an asshole to words than to people
.

Senast redigerad av hoyzer den 2025-04-08 22:27:26, redigerad totalt 1 gånger.

Enligt uppgift tackade Wiken nej till Hank inför denna säsong, om så är fallet är det kanske hans sämsta beslut.
Hur fan vänder vi detta ? Är ju möjligt men inte så troligt!
Men man måste väl ändå gå för det att försöka?
För stor av en gambling att typ spara spelare osv till nästa match.

Men man måste väl ändå gå för det att försöka?
För stor av en gambling att typ spara spelare osv till nästa match.
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
						jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör