Nej, han kommer va bland dom bättre när han kommer igång. Svårt med den säsongen han haft och har kvar dock.
Säsongen 2025/26: Återkomsten
In Wikegård we trust!
Varför inte? Kan man lira Klasen där så. Låta honom lira PP istället för Sissons och alternera med Blixt är väl en bra start. Onekligen inte redo att lira på 6. Varit direkt dålig när han gjort det. Kommer han igång sen kan man köra på.
Kylington kan definitivt vara sjunde back. Han behöver han visa att han kan hålla en hög nivå över tid. På sina 16 matcher har han varit helt överlägset bäst på planen vid 3–4 tillfällen, direkt svag i 5–6, och i övrigt helt okej. Om det hade varit en avgörande play out-match 7 i dag hade jag utan tvekan valt Blixt före Kylington.
-
Steelmountain
Men skärp er
kylington ska spela första backpar och matchas stenhårt när han är tillbaka. Vi får en helt annan dimension i egna spelet med han jämfört med blixt.
Att ge Kylington speltid på grund av gamla meriter fungerar inte för mig. Missförstå mig rätt – när han är i toppform ska han absolut spela runt 30 minuter per match. Men i nuläget har han, enligt mig, inte förtjänat mer speltid än någon annan back. Hans lägstanivå är dessutom alldeles för låg, vilket gör att jag inte tycker att han ska spela i första backparet, åtminstone inte just nu.
Argumentet om att vi får en annan dimension med Kylington köper jag inte heller. Titta bara på hur mycket bättre Lindström är när han spelar utan Kylington.
Argumentet om att vi får en annan dimension med Kylington köper jag inte heller. Titta bara på hur mycket bättre Lindström är när han spelar utan Kylington.
-
Osten östlund
Almtuna har säkrat ytterligare ett SHL-lån, och blir första HA-lag att fylla sin kvot. Klubben har registrerat 18-årige forwarden Theo Stockselius från Djurgården, rapporterar UNT.
Om han kommer spela för Almtuna, tillsammans med sin bror Lucas, är däremot osäkert.
Om han kommer spela för Almtuna, tillsammans med sin bror Lucas, är däremot osäkert.