Silly Season 2026/27

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Boven

Silly Season 2026/27

Inlägg av Boven »

GabE skrev: 2026-01-23 13:15:44
Andspe skrev: 2026-01-22 19:22:54 Sjukt starkt att få behålla Snively. Det trodde jag inte. Att vi får behålla Hudon & Snively över tid känns oerhört viktigt. Nu är det bara en spetsig förstacenter som saknas
Kan den förstacentern heta Emil Bemström?
Det hoppas jag inte eftersom att han är ytterforward.
Osten östlund

Silly Season 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

NYR lyssnar på förslag, vilka kan vi erbjuda i utbyte mot Mika?

https://hockeysverige.se/nhl/kan-se-mik ... k-rangers/
EspenK
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2026/27

Inlägg av EspenK »

Osten östlund skrev: 2026-01-23 14:29:26 NYR lyssnar på förslag, vilka kan vi erbjuda i utbyte mot Mika?

Costmar? Rakt byte! Vi behöver inga pengar emellan.
Användarvisningsbild
captcash

Silly Season 2026/27

Inlägg av captcash »

Osten östlund skrev: 2026-01-23 14:29:26 NYR lyssnar på förslag, vilka kan vi erbjuda i utbyte mot Mika?

Costmar kanske? Han är kvick på grillorna, perfekt för NYR och deras slutspels-förhoppningar! Straight byte, no takebacks!

Ärligt talat, Zibbe har ju precis köpt ny lght i NY så känns nog inte som han drar hem imorgon direkt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
captcash

Silly Season 2026/27

Inlägg av captcash »

LOL, ok såg inte EspenK's svar men dåså, vi har en plan!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
DIF#1

Silly Season 2026/27

Inlägg av DIF#1 »

Skulle vara skönt att höra ett utlåtande från Wikegård nu. Och inte bara gamla floskler. Vi vill veta att det arbetas 110% bakom kulisserna för att styra upp det här sjunkande skeppet. Det är fan vidrigt hur misshandlat vårat Djurgården blir och ingenting tyder på någon som helst ändring. Hitta några jäkla toppspelare från HA eller vad fan som helst som kan gå in istället för Costmar, Broden, Rensfeldt, Blomgren och andra. Några som faktiskt KAN och VILL spela hockey. Fan, Wiå var ju ljusår bättre än dessa spelare.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Nypovich

Silly Season 2026/27

Inlägg av Nypovich »

DIF#1 skrev: 2026-01-23 14:57:13 Skulle vara skönt att höra ett utlåtande från Wikegård nu. Och inte bara gamla floskler. Vi vill veta att det arbetas 110% bakom kulisserna för att styra upp det här sjunkande skeppet. Det är fan vidrigt hur misshandlat vårat Djurgården blir och ingenting tyder på någon som helst ändring. Hitta några jäkla toppspelare från HA eller vad fan som helst som kan gå in istället för Costmar, Broden, Rensfeldt, Blomgren och andra. Några som faktiskt KAN och VILL spela hockey. Fan, Wiå var ju ljusår bättre än dessa spelare.
Är det någon som på riktigt inte tror att Wiken jobbar 110%? Klart han gör o vet betydligt mer än alla känslostyrda supportrar vad som krävs och behövs.
In Wikegård we trust!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Silly Season 2026/27

Inlägg av Jim Morrison »

DIF#1 skrev: 2026-01-23 14:57:13 Skulle vara skönt att höra ett utlåtande från Wikegård nu. Och inte bara gamla floskler. Vi vill veta att det arbetas 110% bakom kulisserna för att styra upp det här sjunkande skeppet. Det är fan vidrigt hur misshandlat vårat Djurgården blir och ingenting tyder på någon som helst ändring. Hitta några jäkla toppspelare från HA eller vad fan som helst som kan gå in istället för Costmar, Broden, Rensfeldt, Blomgren och andra. Några som faktiskt KAN och VILL spela hockey. Fan, Wiå var ju ljusår bättre än dessa spelare.
Vet ärligt talat inte vad det skulle hjälpa att gå ut och beklaga sig egentligen. Känns som att det tvärtom skulle kunna skapa ännu mer osäkerhet i gruppen?

Förhoppningsvis ser man vartåt det barkar och agerar därefter.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
tobijoh

Silly Season 2026/27

Inlägg av tobijoh »

Jim Morrison skrev: 2026-01-23 17:38:41
Vet ärligt talat inte vad det skulle hjälpa att gå ut och beklaga sig egentligen. Känns som att det tvärtom skulle kunna skapa ännu mer osäkerhet i gruppen?

Förhoppningsvis ser man vartåt det barkar och agerar därefter.
Hur var det förra kaossäsongen, gick inte Jocke ut och sågade egna laget längs med fotknölarna? Gick sådär sen…

Edit: hmm, det var nog säsongen innan ändå? Innan Robban lämnade
Osten östlund

Silly Season 2026/27

Inlägg av Osten östlund »

Jag gillade Berg i HA. SHL så vet jag inte riktigt var han står.

Men om Kimby rankar honom som 7:a eller 8:a. Samt han har strax över 100k/m. Varför släpper vi inte honom?
Berg+Ylönen= över 300K. Får man spets för!

Modos sportchef ( sätter press på Wiken ), HN.

Om August Berg, som varit i Modo på lån tidigare under säsongen från Djurgården:

– Egentligen vill jag inte kommentera då han är Djurgårdens spelare. Det vi sagt är att vi är inte intresserade av fler lån. Då vill vi ha honom för resten av säsongen och framtiden. Men det är Djurgårdens spelare.
Skriv svar